آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 240

از صبح که بیدار شدم فقط در حال صدمه زدن به اقتصاد خانواده ام :دی

- خواستم برم نونوایی، ماشین بابا رو از پارکینگ آوردم بیرون و ریموت درب کرکره ای رو زود زدم و کاپوت ماشین مورد اصابت در قرار گرفت :دی
- کتری رو گذاشتم بجوشه ولی یادم رفت و زمانی یادم اومد که بوی کارخانه ی ذوب آهن فضای خونه رو پر کرده بود.
- به جای 230 هزار تومن دستمزد تعمیرکار پکیج ، 2.300 تومن کارت کشیدم و تعمیرکار هنوز اضافه مبلغ رو برگشت نزده :|

همینجوری ادامه پیدا کنه، آخر هفته مهمون سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور هستیم

الان فقط این موزیک تو سرم پلی میشه "خدای آسمون ها، خدای کهکشونا، برس به داد دل این ناتوانا"

همینجوری ادامه پیدا کنه، آخر هفته مهمون سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور هستیم

داداش من احساس میکنم شما قراره مهمون پرورشگاه بشید :))

از کجا میدونی تا حالا نبودم؟ :دی

اول آهنگش چرا اینطوری بود

فکر کردم سبک راک اند رول باشه و گیتار الکتریک

چی بگم والا
فکر کنم ریمیکس باشه

فکرت رو متمرکز کن رو کارهات درست میشه

دیگه از فکر گذشته

بشین یه گوشه تکون نخور امروز روز تو نیست

هیچ روزی روز ما نیست

مرسی که هستید 

 

همه تو و هم پسرم

 

البته تو الان 4 سال از من کوچیکتری و باید خجل باشی از اینکه خودتو با پسر 12 ساله ی من قیاس میکنی 🤣

 

از این به بعد آقای خرابکار صدات میکنم

بچه های دهه نودی ده برابر ما دهه هفتادی ها شلوغکارن
ولی زیرپوستی

🤣 نخیر پسر من هنوز به شدت تو خراب کار نشده 

 

البته دیروز نمیدونم چطوری یه تیکه از پایین تلویزیون کنده بود 😑

اونم تلویزیونی که چهار روزه خریدم

 

دقیقا اون لحظه یاد تو افتادم و اینکه هیچی دیگه بدبخت شدم

زندگی همینه
اگر قرار بر این باشه سلامتی همه چی عمری باشه که این همه تعمیراتی سطح شهر نبود
بالاخره باید مایی وجود داشته باشه که اونام یه چیزی کاسب شن دیگه
ولی این نوید رو بهتون میدم بالاخره اون پسر شر و شیطون هم یه روز سر به راه میشه

آخ آخ میخوای یکم هیچکاری نکنی؟:دی

رفتم یه گوشه کز کردم به امید گذر کردن این روز

خدا بخیر کنه 

 

بشینم دست به دامن خدا بشم پسرم همسن تو که شد اینقدر خرابکار از آب در نیاد

 

راستی چند سالته ؟ میخوام ببینم چقدر فرصت دارم 

کلا پسرا از اول تا آخر همینطورین و سن و سال نمیشناسن 
من که ۲۹م ولی خب از اول به همین شکل بودم :دی

میشه چند روز هیچ کاری نکنی ؟

 

بزار خانواده یه نفس تازه کنه و بعد دوباره شروع کن

به حول قوه ی الهی کمر همت بستم به نابودی اقتصاد خانواده :دی

داعش این کارو با بنیان خانواده نکرد که تو کردی :)))))))))))))))))))

انتحاری هاشونم مثل من قدرت تخریب نداشتن انگار

سلام 

خخخخ اشکالی ندارد گاهی وقتها آدم از این اشتباهاتی که عمدی نیست مرتکب میشه.

خدا تا آخر شب رو به خیر بگذرونه :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">