آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 250

از زمانی که رفتم خونه ی خودم متوجه یه سری چیزا شدم که تا به حال اصلا فکر نمیکردم وجود داشته باشن

مثلا اینکه یهو صبح زود بیدار میشم برم صبحونه بخورم، میبینم نون ندارم، یا مثلا وقتی آبجوش میزارم، میبینم چای تموم شده

یا مثلا میوه ها تو یخچال کپک میزنن، یهو پیامک قبض برق میاد تا میام پرداخت کنم قبض گاز خودشو نشون میده

لباسامو میشورم، بعدش میبینم لک های پودر رختشویی روشون خودنمایی میکنه، همه پیرهن و شلوارهام خط اتو شون چندتایی شده

و هزاران مسئله ی ریز و درشت دیگر ...!

شنبه ۱۹ اسفند ۰۲ , ۰۳:۵۹ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

ازتون دعوت می کنم جهت انتشار مطالب و تصاویرتون بصورت سریع و ساده از شبکه اجتماعی ویترین استفاده کنید

با سپاس

 

سه شنبه ۱۲ دی ۰۲ , ۱۶:۰۴ مجتبی قره باغی

نیستی دیگه کلا
گاهی یه چیزی بنویس

مستقل شدن واقعا سخته ، نیاز به تجربیاتت دارم حتما

شنبه ۲۰ آبان ۰۲ , ۱۷:۲۹ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

یاد دوران دانشجویی خودم افتادم

پول برق را باید بدهیم، پول آب جدا

اتو و شستشو هم که قصه پر غصه ای بود

راستی نوشته هایتان را می‌توانید در ویترین هم منتشر کنید

خوشخال میشم اونجا هم ببینمتون

با سپاس

زندگی بی رحم تر ازاین چیزاست

برات ارزوی خوشی می کنم

مرسی

یا هوا سرد میشه سرما میخوری یادت میوفته باید بری موتورخونه...

کلا همه ی حمایت هایی که داشتی یهو از روت برداشته میشه و میشی تنهاترین تنها

من وقتی رفتم خوابگاه  :

دقیقا یه همچین حسی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">