آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 237

در حد مرگ خسته، بی خواب و گرسنه بودم و قرار بر این شد از اسنپ فود غذا سفارش بدیم و دست به پخت و پز نزنیم.
من واسه خودم کوبیده و برای بقیه جوجه سفارش دادم.
تهش که سفارش مون رسید دیدیم یه خورشت اناربیج هم همراهش گذاشتن که البته اشتباه فرستاده بودن و زنگ زدم پشتیبانی و گفتن که نوش جون تون ولی بعدا دیدم کیف پولم رو به اندازه ی همون مبلغ منفی کردن :دی
خلاصه اسنپ فود نیست که، رسما شهربازی ه

من هنوز زنده ام، صدام رو هم از گیلان زیبا می شنوید ولی آیا بهتون گفته بودم من رو تو گیلان دفن کنید؟ الان میگم، من رو تو گیلان دفن کنید.

شنیدم اناربیج خیلی خوشمزه ست

دوست دارم یه بار امتحان کنم

آره خوشمزه ست و یه غذای محلی هست

کلاهبرداریهای اسنپفود معروفه

از اول میگفت دیگه منت نوش جان هم نمیزاشت :دی

اسنپ فود خیلی جذاب کلاهبرداری میکنه!

یه جوری گفت نوش جان، پیش خودم گفتم چه دست و دلباز شده
ولی خب ...

احتمالاً خواستن اون خورشت اناربیج گلوگیرتون نشه :)

 

 

گیلان زیبا! خوش به حالتون.

جاتون خالی ...
کلوچه ی فومن و ماسوله ی زیبا هم رفتیم

حالا کوبیده خوشمزه بود ؟

ای بدک نبود
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">