آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 236

مادربزرگم گیر داده فیش حج دارم بیا برو حج :دی
هر چی میگم؛ بی بی جان ول کن، بزار حالا بعدا خدا کریمه، یهو دیدی همه یه روزی با همدیگه رفتیم.
میگه: پس بزار تو دیوار بفروش برام :|
میگم بی بی، اورتینک کرده بودی در مورد این پیشنهادت؟ فقط میخوای بفروشی بره ها ...!
میگه: من به همه چی فکر کردم
راست میگه واقعا؛ یه اورتینکر از قبل همه ی جوانب یه اتفاق رو در نظر گرفته و آماده ی هر نوع سناریویی هست.

این رابطه آدم‌های قدیمی با سایت دیوار خیلی خوبه. 

والا یکی باید بیاد به این قدیمی ها بگه از امکانات ما نسل جدیدا استفاده نکنن
يكشنبه ۱۸ تیر ۰۲ , ۱۹:۳۷ سید محسن موسوی

جستجو کردن اموزگار یا قاید عوض کردن-به تمرین یوگا پرداختن-نفس عمیق کشیدن-اجرای شعایر-پیروی از استادان و بقیه امور بدون خود شناسی از بیخ و بن بی فایده است.بی معناست

هوم؟

اگه اولش نمی گفتی مادربزرگ فکر می کردم منظورت baby هست

اونو دیگه میگیم بیب :دی

بی بی حسابگر و اهل معامله ای به نظر می رسه

این بی بی با همه بی بی ها فرق میکنه 

چه بی بی زرنگی داری :)) خدا حفظش کنه 

سلامت باشید

بی بی هم بی بی های قدیم

بی بی دلش مهربونه ولی زبونش تند و تیزه

میگفتی بی بی بده برم بعدشم پولو نمیدادی

زرنگ تر از این حرفاست

فکر کنم بوی پولی چیزی ازت برده 😂

دقیقا، داره آتیش میزنه به سرمایه ش

خوب راست میگه فیش رو بگیر برو روحیام عوض میشه .

فیش دبی فقط قبول میکنم :دی

سلام 

عیدتون مبارک .

سلام، عید شما هم مبارک.

به مادربزرگت میگی بی بی؟ 😅🤔😛😛😛😛😛

بی بی خودمونی تر هستش

قدیمی ها همیشه یه جوابی تو آستین دارن
مواضب باش کلاه سرت نزاره :)))))))))))))

من خودم کلاه سرش نزارم کسی نمیتونه کلاه سرم بزاره :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">