آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


آقای سه نقطه دوباره شروع می کند

بعد از مدتی که از دنیای وبلاگ نویسی دور بودم دوباره می خوام شروع کنم و این بار میخوام توییت های کوتاه بنویسم.

سلام...

جالبه که قدیمی هارو نمیتونم پیدا کنم :")

خیلی تلاش کردم  ولی بازم باید به وسیله معرفی بقیه وب پیدا کنم :")

یا اشخاصی که نظر میذارن

As dori sa-ti atrag atentia asupra faptului ca activia este produsa folosind lapte praf (intr-o proportie neprecizata), drept pentru care nu inteleg asocierea cu “obicei saa#2os&n82t1;. Evident, e doar o campanie de marketing menita a perpetua o imagine falsa despre o companie care producea pana mai ieri iaurt folosind gelatina.
سلام
خوش برگشتین
مرسی
خوش اومدین (:
خوشحالیم از برگشتنتون (:
:)
خب برو توئیتر :/
:دی
وبلاگنویسی رو بیشتر ترجیح میدم
به به، رسیدن بخیر و روبراهی..
مرسی
واقعا خیلی سخت گذشت بهم دور بودن از اینجا و ننوشتن
همیشه دلم میخواسته بنویسم :)
خوش اومدین😊
:)
سلام
خوب کاری می کنید
مختصر به شرط مفید بودن
عالیه
به شرط مختصر و مفید بودن رو واقعا موافقم :)
خوش اومدی اقای سه نقطه

بی صبرانه منتظرای پتای خوبتون:)
:)
خوشحالم که برگشتید
:)
خیلی هم خوب :-)
عالیه اصلا، عالی
منتظریم!
:)
:)
سلام مجدد خوش اومدین :)
سلام
مرسی
خوش برگشتین
:)
خوش برگشتین سه نقطه
:)
سلااااممم :)
خوشحال شدم که برگشتین
خوش اومدین
:)
سلاممم
اگه بدونید چقدر من خوشحالم از خوشحالیم خوشحالتر میشید خخ
سلام یهویی کجارفتی آخه
به هرحال خوش اومدی دوباره
سلام
کلا وبلاگ نویسی یعنی یهویی رفتن، یهویی اومدن
امروز بودن و فردا؟ نبودن

سلام
خوش اومدین:)
مرسی :)
سلام دوست عزیز :)
خوش اومدین :))
سلام
خیلی خوشحالم از برگشتنم :)
به به 
خوش اومدی رفیق :)
مرسی دوست گرامی ...!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">