آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 245

حدودا نیم ساعت دیگه وارد فصل پاییز میشیم
هیچوقت پاییز رو دوست نداشتم، خزان، سراسر زردی و پژمردگی و فقط یکسال پاییزش برام قشنگ بود و باقی پاییزها همیشه همراه با کلافگی، سردرگمی و حس نامفهوم دلتنگی بوده
یه حالت قبل از مردن رو بهم القا میکنه، اون لحظه ای که میدونی دیگه همه چی تمومه
----------------

منم فقط پارسال پائیزش برام خوب بود

تازه اونم اولاش 

نمی دونم چرا بقیه اینقد پائیز رو دوس دارن

منم در حیرتم واقعا
گاهی اوقات صبحاش سرده، ظهراش خرماپزون :|

ولی من تازه عاشق پاییز شدم 🥰

زودگذر هست :دی

پاییز هم باید باشه تا طرائت بهار قدر دونسته بشه

بهار که اصلا یه چیز دیگه ست
اینقدری که بهار رو دوست دارم، دلمه و قورمه سبزی رو دوست ندارم :دی
شنبه ۱ مهر ۰۲ , ۰۵:۵۹ همطاف یلنیـــز

سلام

من شروع نیمه دوم سال رو دوست دارم.

خب از اون دسته آدمایی هستم که شش ماهه اول (بهار و تابستان) حالم خوب نیست.

پاییز برای من یعنی خلاصی از گرما و گرده و شلوغی

و

شروع حال خوب و سرحالی *-*

 

اینم هست واقعا
البته گرده و آلرژی و اینا تو فصل پاییز هم هست.
ولی خب از لحاظ زیبایی هیچی بهار نمیشه
شنبه ۱ مهر ۰۲ , ۰۱:۳۸ امیررضا زرندی

پس اینا چیه میگن پاییز فصل عاشقی و فلان و بهمان و بیسار؟😂

نه واقعاً پاییز دلگیره... من از اواسط شهریور به حس و حال مزخرفش دچار شدم

اونا گوووو    جه      میخورن :)))
از دلگیری پاییز هر چی بگیم کم گفتیم

پاییز واقعا بیخوده . واقعا .

همین دیگه، حرف دل ...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">