آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 235

امروز بعد از گذشت حدود سه هفته پنل بورسی رو باز کردم.
جدی جدی دلم برای هیجان خرید و فروش سهام تنگ شده بود.
همیشه به خودم میگفتم اگه یه مدتی حالا به هر دلیلی پنل بورسی رو نتونم باز کنم چه اتفاقی برای سهم ها میافته؟ اتفاقات بد، بدجور؟ الان دیدم نه هیچ اتفاقی نمی افته و بازار همون سر جای خودش مونده که مونده
یه پولی دستم اومده بود همه شو تک سهم شدم،ولی دستم رو ماشه ی فروش هست، قربه الی الله


کوره ی پول سوزی سرمایه گزاری میکنی؟

دیگه چاره ای نیست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اهل خرید گروهی هستی؟ 

زماهان و زگلدشت دو تا از سیگنال های هفته ی قبل بودن که هدف شون مشخصه 

اگه دوست داری این شماره من هست تماس بگیر صحبت کنیم ***********

سبد سهامی داریم با نقدینگی بالای ۵ تومن 

 

من بیشتر با سهم هایی که طوفان خان معرفی میکنه ترید میزنم 
الان قدرت خرید ندارم، شنبه اول وقت نقد میکنم 

بی بی تونم حتما وبلاگتون رو میخونه فهمیده پول داری فیش حج رو میخواد بهت بده

بی بی از بن مایه حرفا متوجه میشه چی به چیه

پول بی زبون رو نیارین تو این قمارخونه 

قمارخونه چیه 
اینجا مولد تولید هست

پولدار بودی رو نمیکردی

 

پول؟ شیب؟ بام؟

صندوق ETF بخر کارمزدشون کمه 

پالایش و دارایکم جزوشونن 

سپرده ای که داری زیاده باید نوسان سریع بگیری‌و‌اگه ضرر شد میتونی با کمترین ضرر ردشون کنی 

نوسانگیری روزانه انجام میدم
حجم معاملات یه سهم وقتی یهو بره بالا و خط به خط اردرها عوض بشه خرید میزنم و با حداقل درصد سود میفروشم 

سلام 

ان شاالله که سود خوبی گیرتون بیاد.

سلام
امروز که خوب بود اگه دفعات آینده گیر یه سهم بد نیافتیم خوبه 

انشالا :)

:)

احساس میکنم بدترین کار ممکن رو انجام دادین 😬

تا اینجاش خوب بوده، از این به بعدشم ان شالله با احتیاط بهترم میشه

نکنید اینکارو من سهم وآیند تک سهم شدم با سیگنال های پرویز خالقی الان بیچاره شدم و کلی فرصت خوب رو از دست دادم حالا شنبه بازگشایی داره ولی چه فایده

سهمت چی بود؟ با تحلیل گرفتی؟

شتوکا 
به دید نوسانگیری 
۷ درصدی بود از نزدیک صف فروش رفت نزدیک صف خرید 
دیر جنبیدم کلا ۷ درصد سود شد :دی


تک سهم؟ رولت روسی بازی میکنی :)))))

بزرگترین ریسک تک سهم شدنه ولی خب ...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">