آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 232

یکی از بدترین ضربه های زندگیم رو از دوست خوردم، اون هم دقیقا زمانی که بهترین روزهای زندگیم داشت سپری میشد.
یکی از کارهایی که در این مدت زمان یک ماهه انجام دادم خارج کردن دوستان سمی از دایره ی دوستی و محدود کردن روابط دوستی به سلام و علیک های روزمره بود.
این روزا خودم رو به عکس های زیر مشغول کردم 
میگن قبلنا به پروین اعتصامی میگفتن شاعر نخود و لوبیا، بهم نگن آقای نخود و لوبیا باید خدامو شکر کنم.

دوشنبه ۱۲ تیر ۰۲ , ۰۰:۴۸ اصلاح طرح لبخند

من درخصوص صریح کردن این مطلب ورقه های زیادی را جستجو کردم و به نظرم این
مطلب می تواند به خاطر بغایت از
بازدید کنندگان مناسب بادا

آره منم همینطور :|

وقتی آدم توی یه بزرگراه داره بین ماشینهای چهارطرف حرکت می‌کنه و با سرعت جلو میره و یک حالت و شرایط تصادف پیش میاد بهترین کار اینه که فرمون ماشین رو محکم بگیری و رو به جلو حرکت کنی. 

راستش وقتی زندگی پر تلاطم میشه، هر کاری میکنی که اون آرامش برگرده

سلام 

همه چیزو از اون مشاور نبیند. شاید بچاز برخورد و صحبت های همسرتون نتیجه دقیقی گرفته . اون مثل اینه بوده . منتهی فکر می کنم اگر راه حل هم میداد بهتر بود . الان سخت ترین بیماری ها را هم مثل سرطان درمان می کنند. 

بالاخره وظیفه آدم اینه که تا آخر امیدوارانه وبا احتیاط زندگی شو حفظ کنه. 

چون تغییر شرایط هم مشکلات و عوارضی داره که بهتر از اصلاح زندگی اول نیست.

حالا فقط یک ذکر به شما میگم امیدوارم که موثر باشه . اون هم گفتم ۱۰۰۱ بار ذکر یا ودود است که اسم خداوند است. .

اینو حتی یک بار هم که شده مخصوصا بعد نماز و با وضو و رو به قبله امتحان کنید. امیدوارم که موثر باشه. 

در کل نظرم اینه که ناامید نشید .

سلام، سپاسگزارم
ان شالله هر چی خیر هست همون میشه

با این آفتابگردونا تخمه های یکسالت تامین شده :)))))))))))))))))))

اینا جوابگوی یه هفته م نیست :دی

دوره زمونه اینقده تغییر کرده که هر دختری چندتا اکس داره/چندتا دوسپسر معمولی/چندتا دوست اجتماعی/چندتا فقط مثل داداشمی

پسرام که نگم وضعیت خرابی شده

این وسط من خودم یک دوست دوست داشتم که دوسپسر نداشت/با هیچکسی هم دوست نمیشد/ خیلی سختگیر بود تو زندگی کردن/اهل دراگ و الکل و این چزا هم نبود/ کلا کیس ازدواج بود ولی مجرد موند

باید میبردن پژوهش انجام میدادن رو این کیس نادر

چی بگم والا دوره زمونه بد خراب شده
ان شالله که خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

من هم سال ها قبل دوستانم را کنار گذاشتم و الان خودم را ملامت می‌کنم چرا زودتر انجام نداده بودم

بهترین کارو کردین

محصولات اورگانیک فقط از آقای نقطه :))-

صرفا یه دلخوشی کوچیکه تو این حجم عظیم ناخوشی

اوهو چه کدویی :))))))))))

تو عکس بزرگ دیده میشه در اصل خیلی کوچیکه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">