آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 230

قبل از ازدواج کلا آدم اهل خریدی نبودم ولی در دوره ی آشنایی مون و بعد از اون ازدواج، علاقه م به خرید به شدت زیاد شد.

دیشب برای اولین بار بعد از ماه ها برای خودم یه چیزی رو اینترنتی خریدمش ولی اینقدر با خودم کلنجار رفتم و دلم گرفته بود که کنسلش کردم.
-------------------

خیلی اوقات بهم میگفت تو دیگه اون آدم سابق نیستی که وقتی من چیزی رو نشونت میدم یا میگم، بری شهر رو بهم بریزی و برام پیداش کنی ولی "این دیوارکوب" رو اواسط اردیبهشت خریده بودم براش چون یه عکسی شبیه ش رو نشونم داده بود :(

لینک عکس

دیوارکوب قشنگیه

مرسی

شاید مشاور بتونه کمکی بکنه؟🥲

تا وقتی خودت نخواهی کسی نمیتونه کمکت کنه 

باید جایی نصب بشه که صبحتو باهاش شروع کنی

آره باید بزنی جلو چشم باشه

هدیه ی قشنگی هست 

ممنون

داستان عشق و عاشقی رو میشه در این دیوارکوب دید

(^-^) 

قدرت عشق رو باور کنید و نتیجه شو ببینید :) 

خیلی دوستش دارم اینو خیلی

به نظرم ویژگیهایی که بر اثر یه حس قوی یا ارزشِ جدید به آدم اضافه میشه، می‌تونه تا حد خوبی هم‌فاز و هم‌فضای اون حس و ارزش باشه و انتقالش بده. مثل ویژگی علاقه مند شدن شما به خرید و فضای حسیِ درون این دیوارکوب.

دیوارکوب زیباییه و به نظرم میشه این کانسپتو توش راحت دید.

 

امیدوارم خیلی زود همه چیز خوب شه..

راستش این دیوارکوب رو از این جهت دوست دارم که دو نفر با همه ی تفاوت هاشون بهم وصلن از عمق وجود و از چهره شون میشه اینو خوند
پنجشنبه ۸ تیر ۰۲ , ۰۱:۰۲ ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

چقدر خوشگل و کیوته :))

مبارکشون باشه. 😍

عشقتون پایدار :)

پایداری ای وجود نداره متاسفانه 
سراسر تزلزل 

دیوارکوب خوشگلیه

حس خوبیه آدم چیزی که تو گوشی میبینه رو بتونه پیدا کنه

تلاش من خیلی از مواقع ناموفق بوده در این زمینه 

+ ولی من اول به اسم وبلاگ توجه نکردم و فکر کردم وبلاگه یک خانوم باشه 😁

احتمالا چون خانم ها بیشتر نسبت به بروز احساسات شون اقدام میکنن و علاقه مندی بیشتری به نوشتن خاطرات شون دارن
البته مجازی خانم و آقا نداره

ازدواج آدم رو پخته میکنه و همین تغییری که در شما ایجاد شده هم ثمره ی همون هست.

دیوارکوب هم دل مارو برد

دل من خیلی وقته برده شده 
بالاخره ازدواج آدمو تغییر میده

دیوارکوب جذاب و قشنگیه اگه هنوز هدیه ندادین یه روزی بهشون هدیه میدین ایشالله

فکر نمیکنم ولی مرسی

دیوارکوب خوشگلی است

 

تشکر

دیوار کوب قشنگیه

سپاس

عکس کاکتوس هستن؟! خیلی زیبا معنی عشق رو به تصویر کشیده

آره

من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.

شناختی ندارم از شما.

عشقتون پایدار.

ممنونم بابت حضورتون

وزن عشقتون سنگینه

از پیج خاصی سفارش دادین اینو؟؟؟

نه عکسشو دیده بودم رفتم گشتم از بازار خریدم

چه دیوارکوب قشنگی

ممنونم

صندوق بیان انگار کار نمیکنه و عکس رو باز نمیکنه.

امیدوارم مشکلتون با همسرتون زود تر رفع بشه و این هایی که تعریف میکنید جز همون سربالایی های معمول هر ازدواجی نباشه

 

لبنک ش رو هم گذاشتم 
کلا بلاگ بیان یکمی انگار رها شده 
بعد هر سربالایی سرازیری ممکنه نباشه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">