آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 226

یه روزی بین حدود ۲۵ زوج که قرار بود به زودی ازدواج کنن، ما خوشحال ترین، اوکی ترین و عاشق ترین بودیم.

اون ها جلسات فرمالیته ی مشاوره ی قبل از ازدواج رو شرکت میکردن، ما زده بودیم بیرون و کله پاچه میخوردیم و سرخوش از این حجم از عشق و علاقه

فکر اینکه از بین اون تعداد زوج احتمالا فقط زندگی ما دچار بحران و از هم پاشیدگی شده لحظه ای رهام نمیکنه

دچار مشکلات جسمی شدم چون حدودا یک ماهه چیز خاصی نخوردم، دچار مشکل در ارتباط شدم و بسیار گوشه گیر و منزوی، امید به آینده م صفر، امید به زندگیم صفر، امید به هر چیزی که باید صفر 

دیوار آرزوها و رویاپردازی هایی که سال های سال داشتم فروریخته 

کسی که اگر یه روز نمیدیدمش خوابم نمیبرد و همه از حالم متوجه میشدن امروز ندیدمش رو به مدت یک ماهه ندیدم

به نظرم میشه در عرض چند ماه به اندازه ی سی سال زندگی کرد اما سی سالگی رو ندید.

میشه به نظرم

میشه

امیدت رو از دست نده 

زن و شوهر دعوا کنن ابلهان باور کنن

خیلی اوقات باور ابلهان درست تر هست

چرا فکر میکنی فقط شما مشکل دارید؟ 

همه ی اون ۲۵ زوج هم بدون شک چالش های عجیب و غریب زیادی با هم دارند

هیچوقت ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودتان مقایسه نکنید چون ظاهر زندگی اکثر آدما قشنگه ولی باطن شون به شدت دچار تزلزل شده

فکر نمیکنم، تقریبا مطمئنم 
همه ی اون ۲۵ زوج چالش های عجیب و غریب داشتن ولی فروپاشی یه زندگی اون هم به این شکل قاعدتا برای هیچکدوم از اون ها پیش نیومده و نمیاد

یک توصیه دارم به شما  که از خدا بخواهید و ، شکی به دلتان راه ندهید که خدا با خوبان هست 

وَقَالَ رَبُّکُمُ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ

خدای شما فرمود که مرا با (خلوص دل) بخوانید تا دعای شما مستجاب کنم

سپاس از شما

ماهاقبل از ازدواج اصلابه جدایی فکرنمیکنیم و هدفمون ساختن یک زندگی اروم و بی دردسرهمراه با صمیمیت زیادو رفاقت هست امابا گذشت زمان متوجه میشیم زندگی که تصورش رو داشتیم با واقعیت زمین تا اسمان فرق داره...!

حتما درددل کنید و نزاریدحرفهاتون تلنباربشه که حس دلتنگی براتون خیلی عجیب زیادمیشه وانرژی زندگی کردن رو ازتون میگیره

سعی کن تامیتونی به خوبیها و رفتارهای خوب همسرت و روزهای خوبی که باهمداشتید فکر کنی...

از سبک نوشتن مطالب هم مشخصه تحصیل کرده هستی و حتمابایک مشاور خوب مشورت داشته باش تا بدونی بایدچطور به این رابطه که میگی بن بن بست رسیده برگردی و اون رواز نو بسازی

ازرحمت خدامایوس نباشیدوسعت عشق دست خداست شماتلاش کنیدحتماخداجبران میکنه.

باخدا قهرنباشید و اگرهستید خداکه باشماقهرنیست یه بارازخودش مددبطلبین نتیجه جزمعجزه نخواهدبودشک نکنین..

من هم قبل از ازدواج دقیقا به جدایی و اینا فکر نمیکردم چرا که هدفم داشتن یه زندگی سراسر آرامش و بدون مشکل بود.
ولی خب ساخت چالش برای زندگی از ویژگی های نامبرده ست 

امیدوارم یه روزی دوباره حجم عشق بین تون آن قدر زیاد بشه که سرخوشانه برید کله پاچه بخورید

ولی اگر روزگاری دوباره کنار هم قرار گرفتید قدر روزهاتون رو بدونید و تا میتونید سفر برید و بهم عشق بدین و عشق بگیرید 

دیگه هیچوقت همچین اتفاقی نمی افته 

برای حفظ یک رابطه باید هر دو طرف ناقص بودن خودشون رو بپذیرن و جرات به خرج بدن و واقعا برای رفع این نقص ها روی خودشون کار کنن.این که رابطه ی شما دچار گسستگی شده موقتی هست و با کمی حوصله و قبول نقص های طرف مقابل و اذعان به اینکه خودم هم نقص دارم میشه به سازگاری عاطفی رسید.

مشاوره برید و {سعی کنید مسائل رو حل کنید }

دیگه همه چی تموم شده و به تهش رسیدیم 
ته که چه عرض کنم، از ته تهش هم رد شده رسیده به سمت دیگه  ش

زندگی همه همینطوره و فقط از بیرون قشنگ به نظر میرسه پس دنیا رو رها کنید و به هم بچسبید که معجزه ی عشق بالاتر از هر چیزیه

زندگی همه همینطوره ولی خب از بین بردن همه چی ...

ای دل غافل...

به بحران رسیده یا در آستانه‌ش هست؟

امیدوارم دومی باشه که هیچ‌وقت واسه از نو ساختن دیر نیست.

 

بحران رو پشت سر گذاشتیم، تموم شده همه چی
پنجشنبه ۱ تیر ۰۲ , ۲۳:۰۳ بلاگر بی ملاحظه

زندگی هیچ کسی بدون ایراد و مشکل نیست اما این مهمه که بدونی زوج هایی که سالم هستند همیشه بی عیب و نقص نیستن و خیلی اوقات با هم چالش هایی دارند که گاهی به سادگی قابل حل شدن هست و خیلی اوقات هم اصلا حل نمیشن و فقط فراموش میشن بعد از یک مدت

این ضروری هست که هر دو طرف برای یک رابطه ی رو به جدایی و همونطور که خودت هم گفتی رو به از هم پاشیدگی تلاش کنن

وقتی یک سواره با یک پیاده می خواد روبوسی کنه باید هر دو طرف انعطاف به خرج بدن

در این مسیر مشاوره برید و از راهنمایی هاشون استفاده کنید

 

متاسفانه هیچ انعطافی ندیدم، حتی یک لحظه
که اگر میدیدم، از خیلی چیزا که از جونمم واسه ش میگذشتم

سلام، یک اصلی در منازعات خانوادگی هست، اونم اینه که: یک طرفه رفتار کن 

در حقیقت به این معناست که منتظر استراتژی طرف مقابل نباش که بیفتی تو بازی خودش و اطرافیانش، بازی خودتو داشته باش و هر کاری فکر میکنی درسته و میتونه باعث دوام زندگیت بشه انجام بده، بی محابا مهربان باش همانطور که قابت دستور می دهد، برایش خرید کن همانطور که هنوز یادت هست چه چیزی را بیشتر دوست دارد، به رستوران دعوتش کن غذایی را سفارش بده که میدانی دوستش دارد، عصبانی هستی هم حرف دلت را به راحتترین و ساده ترین حالت ممکن بگو 

یکطرفه هر آنچه فکر میکنی به ادامه زندگی کمک میکند انجام بده 

تازه با شما بزرگوار آشنا شدم چ زیاد در موردتون و فاز فکریتون نمیدونم، شاید بیشتر میتونستم کمک و راهنمایی کنم، البته شما از من نخواستید صرفا چون رابطه یکطرفه را در پیش دارم چون فکر میکنم حرفهایم برایتان مفید است اینها را گفتم البته ممکن است شما بگویید خیر به دردم نخورد، اما من فکر میکنم میتونست مفید باشه و گفتم 

زندگی دو طرفه وقتی شیرین می شود که بصورت یکطرفه هر آنچه فکر میکنیم باید انجام شود بشود 

 

آرزومند روزهای ور امید آینده🌹🌹🌹

 

 

 

خیلی دوست داشتم آخرش خوب باشه
یعنی دوست داشتم اصلا آخر نداشته باشه
ولی ...

میدونم چی میگی. من هشت ساله اون دیوار برام فروریخته و کم کم داشتم سرپاش میکردم و فکر میکردم همه چیز درست بوده ولی گیر آدم اشتباهی افتاده بودم. داشتم یه رنگ و جلایی به قلب شکسته ام میدادم که متاسفانه بازم آدمای مناسبی جلو راهم قرار نگرفتن. فکر میکردم همین که صادق و درستکار و تلاشگر و متعهد و وفادار و عاشق باشم، کافیه. همینا کافیه برای اینکه یه زندگی درست رو شروع کنم اما دارم میبینم اینا برای خیلیا اصلا هیچ اهمیتی نداره! هیچی!

متاسفانه ما درگیر اتفاقات اشتباهی شدیم، نه آدمای اشتباه
هر دومون درست بودیم و همین درست بودن زیاد باعث شد که تو خیلی چیزا نشه :(
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۰۲ , ۱۷:۱۳ سارا سماواتی منفرد

سلام

امیدوارم هنوز راهی باشه .

دیگه هیچ راهی نیست، هیچ
این مطلب را در وبلاگ های تازه شده دیدم . گفتم شاید متناسب وبلاگ شما باشه .ده سفارش برای یک ازدواج موفق

با خدا هم گفت و گویی داشته باشید. بعدش هم مشاور و ...

خدا خیلی وقته رها کرده منو، خیلی وقته

اینکه « بجنگید و عقب نکشید. برای احیای همه چی تلاش کنید» رو بچه ها گفتند.

من یه چیز خواستم بگم اونم اینکه « چرا فکر میکنید بین اون 25 زوج، شمایید که دچار از هم گسیختگی شدید؟» و باید بگم که احتمال زیاد شما درون زندگی اونها رو نمیدونید!

تا جایی که من تحقیق کردم و اطرافیانم رو مورد مطالعه جزئی قرار دادم، همه زندگی ها به این حد میرسه. اکثر افراد به جدایی فکر میکنن گاهی در زندگی. هر کسی خوبی و بدی داره و به تبع اون هر رابطه ای خوبی ها و بدی هایی و سختی ها و راحتی هایی!

اینا به ذهنم رسید :)

ان شاءالله حل بشه مشکل. اینو با اعماق وجود از خدا میخوام که حل بشه مشکلتون....

غره شدن هر دومون، باعث شد اصل وجودی رابطه مون زیر سوال بره و بشه اونچه نباید میشد

هر تصمیمی بگیرید من در تیم شمام 

بعید است ادم عاقل و بالغی مثل شما نداند برای ادامه رابطه ای ک دوست دارد چه کند! پس اگر کاری را نمیکند یا لزومی نمیبیند یا نمیخواهد یا مویی وجود دارد ک من میبینم و پیچشی ک او میبیند. هر تصمیمی بگیرید به نظرم درست ترین است. 

راستش من قبل از شروع ش همه ی پایان هایی که ممکنه رخ بده رو بهش فکر کردم و خب بالاخره در زندگی کمتر از انگشتان یک دست سناریو هست برای اتفاق افتادن

مشکل توی همه‌ی خانواده‌ها هست ولی شما فقط ظاهر زندگیشون رو میبینی هر مشکلی رو میشه با حرف زدن حل کرد فقط کافیه دوطرف این فرصت رو بهم بدن

راستش دیگه نیازی به صحبت نیستش، ایشون تصمیم قطعی شون رو گرفتن :)

خب الان برید مشاوره زندگی یه وقتایی سخت می‌گذره... ولی نشد نداره، حداقل چند جلسه مشاوره خوب برید پیش یک مشاور خوب البته

از من اینو بشنوید:

کاری کنید مدیون دلتون نشید

 

روابط زن و شوهری در عین سادگی خیلی هم پیچیده است.. باید یاد بگیرید واقعا

متاسفانه زمانی میشد اوضاع با مشاوره ( حداقل اگر حل نمیشد ) بهتر بشه ولی الان دیگه برای هر نوع مشاوره رفتنی دیر هست.

با آشنای اول موافقم... حداقل شما هنوز عاشقی، برید مشاوره شاید بشه همه چیز رو درست کرد.

عشق همه چیز نیست و یه جایی به این نتیجه می رسی که فصل بهتر از وصل هست.

هنوزم بین اون 25 زوج شما عاشق ترینید اینو از حرفات میشه فهمید اگه دوسش داری مشاوره برین با هم حرف بزنین مشکلاتتون رو با صحبت حل کنین امیدتو از دست نده

راستش تصمیمم رو به صورت قطعی برای ادامه ی مسیر زندگی گرفتم و صحبت کردن و حرف زدن جزئی ازش نیست.

عشق نقطه عطف یه رابطه ست

عشقی که نسبت بهش داری رو رها نکن توکلت به خدا باشه

عشق آدم رو از پا در میاره باید رها کرد، نه عشق رو، کلا همه چیو

الان برین مشاوره. برای عشقی که دارین بجنگین . بدون جنگ عقب نشینی نکنین

متاسفانه جنگیدنام رو کردم، نتیجه بخش نبود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">