آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 215

دیروز بعد از 2 روز تب مداوم رفتم تست کرونا دادم و گفتن جوابش 4 روز دیگه میاد :|

امروز رفتم بخش کرونای یکی از بیمارستان ها و دکتر با دستگاه تست اکسیژن خون گفت حالت خوبه و کد ملی م رو گرفت و برام نسخه پیچید :|
 
کلا ویزیت 10 ثانیه طول نکشید :|


 پ ن : نتیجه ی تست کرونا مثبت شد :(
 پ ن 2: متاسفانه امروز تمام اعضای خانواده م کرونا گرفتند :(
 

ممنون از توضحیتون :)

خیلی ممنون سلامت باشید:)

ممنون. گوشت قرمز و سفید فرقی نداره؟

والا خانواده ی من هر زمان که جگر از بازار میخردیم و میخوردیم ( به صورت کبابی ) تغییر محسوسی در وضعیت بیماری مون حس می کردیم.
سوپ هم دقیقا به همین شکل، خصوصا سوپ جو و مرغ به همراه سبزی معجزه می کرد.

خیلی شبیه نسخه منه، به همه همینا رو میدن :))

من و خانوادمم درگیریم این روزها. البته شما از 30 مرداد تا حالا باید خوش شده باشید. ان شالله همیشه سلامت باشید :)

ان شالله سلامت باشید
واقعا بیماری سختی هستش و از خدا میخوام هر چه سریع تر سلامتی تون رو بدست بیارید.
من در این مدت متوجه شدم مصرف گوشت تازه و سبزی خیلی خیلی به بهبودی کمک میکنه :)

سلام سلام

یقینا تا الان بهبودی حاصل گشته

در خانواده ما هم فقط ارجمندبابا بستری شدند آن هم فقط دوشب و الان ماشاءالله بدون عوارض به سر می برند.گرامی مادر و من هم دچار شدیم که بدون تنگی نفس گذشت منتهی هنووز پس از چندماه دردعضلانی که می گیریم دکتر می گوید از عوارض کروناست!

همچنان نوشیدن شربت عسل و دودکردن اسپند و خوردن سوپ حداقل یکبار در هفته رو داریم و البته دوش آب گرم.

.

تندرست بمانید و کامیاب

ای بابا. سلامت باشی. امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنی.

ان شاالله

جهت هم دردی من هم مبتلا شدم😅😷

 

آخ، ان شالله همیشه سلامت باشید
خوب به خودتون برسید :)

اینا مکمل تقویتی سیستم ایمنین:/

حتما مصرف کنید حتی بعد خوب شدن

سپاسگزارم از محبتتون

ان شاالله زودتر خوب شید.

ان شالله و امیدوارم زودتر همه از شر این ویروس منحوس خلاص شیم :)

با آرزوی شفای عاجل.

خیلی ممنونم از محبتتون
ان شالله سلامتی برای همه باشه

اگر سرفه میزنید

شربت نوسکاف و سینوپرت حتما تهیه کنید

سرفه هام خفیف هستش و فکر کنم دکتر برای پیشگیری دیفین هیدرامین نوشته. 
البته صبح اصلا سرفه نداشتم و به تازگی سرفه اضافه شده 

سلام

ان شاالله که توهم کرونا باشه فقط ویتامین سی و سلنیوم تنها اگر گیرتون اومد حتما مصرف کنید سلنیوم بدون ترکیبات دیکه

سلام، والا من اینقدر میترسم از دارو و ... که خیلی سخت تن به خوردن شون میدم و سعی میکنم طول درمان با دارو رو سریع قطع کنم.
سلنیوم رو نشنیده بودم

سلام 

ان شاالله که مشکلی نباشه .

الان حالتون چطوره؟

سلام، به نسبت روزهای قبل بهترم ولی روزهای قبل تب شدید و مداوم داشتم و حتی وقتی خونه تنها بودم اینقدر تبم رفت بالا که ترسیدم و حوله ی خیس گذاشته بودم روی صورتم 
الان فقط سرفه های خفیف دارم و یکمی تب و سر درد
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">