آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 214

دلم برای اون روزهایی که از مدرسه برمیگشتیم و می نشستیم پای کامپیوتر و بازی می کردیم تنگ شده.
دلم برای اون موقع هایی که مدام سن و سالمون حساب می کردیم که کی به سن گواهینامه می رسیم تنگ شده

خلاصه دلم برای خیلی چیزا تنگ شده

چی شد که اینقدر زود بزرگ شدیم؟

مدرسه و کفش های وصله پینه دار 

چه زود گذشت 

هوم
پنجشنبه ۷ مرداد ۰۰ , ۱۱:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

و الان هم داریم پیر میشیم و حواسمون نیست! با اینکه عجله ای برای بزرگ شدن بیش از این نداریم ولی سرعت بزرگ شدنمون بیشتر از قبل شده!

منم اینطوری بودم. :) دلم خیلی برای اون روزها تنگ شده.

نه قدر اون موقع رو می دونستیم زیاد

نه قدر الان رو 

سلام 

گذر عمر همینه تابخوای به خودت بجنبی میبینی سنت رفته بالاتر .

اون روزایی ک از مدرسه میومدم، ناهارم رو پای کامپیوتر با دیدن فیلم و سریال میخوردم، بعدش جی تی ای بازی میکردم، عصرش درس میخوندم، و شب خیلی دیر میخوابیدم دوازده بود... 

هی... 

یادش بخیر واقعا عجب دوره ای بود

Igiبازی میکردم😅😅

البته من علاقه ی زیادی به بازی های اکشن نداشتم، بیشتری بازی های ریسینگ و ماشین رو دوست داشتم و مرحله ای ها رو :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">