آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 213

برای بار هفتم ماشین ثبت نام می کنیم قربة الی الله
پ ن : برنده نشدم این بار هم

بنز و بی ام و باید در کلاس های درآمدزایی ایران خودرو و سایپا شرکت کنن و درس یاد بگیرند

:دی

یه زمانی نشستیم با دوستامون حساب کردیم تو قرن بعدی قراره چند ساله بشیم رسیدیم بهش و عجیبه خیلی هم عجیبه این سن و سال برای همین مدام داریم دلتنگی می کنیم

يكشنبه ۱۳ تیر ۰۰ , ۱۱:۰۷ همطاف یلنیـــز

سلام سلام

اِ فکر کردم فقط خودمم که چنین لیست ناکامی بلندبالایی دارم :))

البته من 1400 ها رو شرکت نکردم. 

...

هرچه خیره همون پیش بیاد براتون.

14 صلوات هدیه من :) برای برنده شدن

دیگه ببخشید کمه ...

مرسی مرسی مرسی
دلم این بار واقعا روشنه، با هدیه ی شما روشن تر هم شد :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">