آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 210

یه بنده خدایی دندونش درد میکرد. رفتم براش قرص ایبوپروفن 400 خریدم شد 10 هزار تومن و از 6 تا دونه ش 2 تاش رو باهم مصرف کرد.
الان دو سه روزه دارم فکر می کنم در چه موقعیتی می تونم 4 تا دونه ی باقی مونده رو مصرف کنم که حیف نشه.
چرا قرص ها رو دونه ای به فروش نمی رسونن؟
یا مثلا چرا تعداد رو در هر ورق ش کمتر نمی کنن؟

اطراف من که همه زیادی مسکن مصرف میکنن و ترجیح میدن بسته ۱۰۰ تایی باشه!

سه تا مورد ، اول اینکه هرچی تعداد در بسته بندی بیشتر باشه، هزینه سربار برای بسته بندی پایین میاد و برای تولید کننده بصرفه تره.

اگه تعداد پایین بشه، قیمت دارو هم میره بالا

دوم اینکه دستگاههای استاندارد دنیا معمولا بسته بندی های روتینشون اینطوریه

مورد دیگه برای بعضی بیماری های خاص، داروها بر اساس زمان مصرف تولید میشه.

مثلا داروی معده که معمولا دکتر ها بصورت ۴ هفته ای ویزیت میکنن و مینویسن، بصورت بسته های ۲۸ تایی فروخته میشه.

نهایتا پول ، بازی رو میچرخونه

وای دقیقا چهارتا دیگه لازم دارم تا برسه به نوبت دندون پزشکی

حیف که نمیشه، باید یه ورق دیگه بخرم

من مصرفم بالاست بدینش به من(((:

سلام مسکنه برای دندون دردپا درد کمر درد خوبه.

ولی سر از خود مصرف نکنید.

فکر خوبیه 

:)

دارو میگن خیلی گرون شده

خوبه که اتفاقا، ما هر چی می‌خریم بسته‌هاش ده تاییه :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">