آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 206

چند روز پیش متوجه شدم ترمز ماشین ایراد پیدا کرده و بردمش تعمیرگاه و تعمیرکار گفتش: ترمزهات نیاز به هواگیری داره و برو یه روغن ترمز برند فومن شیمی رنگ آبی بخر و بیا

رفتم یه لوازم یدکی و یه روغن ترمز بهم داد که روش قیمت زده بودن 18.500 اونوقت فروشنده گفت: اینا قیمت شون 25 تومن هست

گفتم: اینجا که زده 18.5 چطور 25 هست؟

میگه: اون قیمت قدیم هست الان شده 25 تومن

میگم: خب مرد مومن شما با قیمت همون زمان 18.5 خریدی دیگه، وقتی تموم شد و رفتی با قیمت جدید خریدی اونوقت بده 25

میگه: نه آقا الان قیمت شده 25 تومن

میگم: واویلا به حال کشوری که خودمون داریم کشتی ش رو سوراخ می کنیم و اونوقت هی میگیم مسئولین اینطوری اونطوری

با این قیمت جدید و قدیم کشتن ما رو!

من آخرین بار 2500خریدم ....

 

اوووف چقدر گرون شده ...

 

 

ما کلا ملت خود تحریمی هستیم نیاز به تحریم آمریکا نبود

هر کی هر چقدر زورش برسه میفروشه

تقلا کردن بی فایده اس

یه سال و نیم پیش حدودا، روز تعطیلی لنگ لنگون و با حال خراب رفته بودم داروخونه گاز استریل بخرم. بی‌شرف قیمت رو تقریبا ۵۰ درصد بالاتر گفت. اعتراض کردم گفت جدیداش این قیمته. بیشتر اعتراض کردم گفت می دونی سیگار شده چند؟!! سرت رو درد نیارم. آخرش گفت که نمی‌خوای پسش بده برو از جای دیگه بخر... و لنگ لنگون و دست خالی بیرون اومدم دیگه...

الان به یه پتروس فداکار نیازه که انگشتشو بکنه توی سوراخ سدی که خودمون داریم سوراخ سوراخش میکنیم

ولی فک کنم اون اسطوره هم کم بیاره 😑

وقتی به خودمون رحم نمیکنیم، چه انتظاری از بقیه باید داشت؟!

سکوت میکنم

نمیدونم والا ...

یکی از اقایون میگفت ، شرایط سخت اقتصادی باعث میشه انسان ها مومن تر بشن ، اما چیزی که ما میبینیم اینه که شرایط اقتصادی بد باعث میشه فساد اخلاقی و اجتماعی بیشتر بشه

آخه از هر طرف آدم مجبور به انجام کارهایی میشه که نباید.
متاسفانه عده ای هم فقط در تلاشن که با بدبختی دیگران به خوشبختی برسن ( که البته نمیرسن )

کاش این وسط فقط انسانیت بمونه..

به نظرم هر چی فشار بیشتر روی مردم باشه ( خصوصا اقتصادی ) انسانیت هم کمرنگ تر میشه

آیه ۱۱ سوره رعد: «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقیقت‏ خدا حال قومى را تغییر نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند» 

یاد یه دیالوگی از جوکر افتادم
جوکر : ‏بهت ثابت مى‌کنم این مردمِ متمدن وقتی توی موقعیت بحرانی قرار بگیرن، حتی حاضرن همدیگه‌ رو هم بخورن

هیچ وقت این منطقشونو نفهمیدم.

متاسفانه اجناسی که قیمت حک شده ندارن با افزایش قیمت در بازار، به قیمت روز به فروش می رن
ولی اجناسی که قیمت حک شده دارن، باید به قیمت همون روی برچسب فروش بره
قبلا میومدن قیمت رو پاک میکردن و قیمت جدید میزدن، الان دیگه نه، علنا تو روت وایمیستن و میگن قیمت روش اشتباه و قیمتی که من میگم درسته :)

بعضی موقع ها هم همینطوریه که از ماست که بر دوغ!

دقیقا از ماست که بر دوغ
مرسی اه به این وضعیت

ما رفتیم خرید دو دست قاشق ادویه کوچیک برداشتیم 27.500 دوتا لیوان میخواستم بخرم گفتم چنده گفت50 بعد دیدم فاکتور زده 60 سرویس داد480

تو اینترنت دیدم زده240

میگم چراااا انقدر گرون دوتا مغازه  پایین تر همین قاشق ها رو میده4میگه نه اینا قیمت قبله

در سایه ی عدم نظارت، کسی که به چیزی اعتقاد نداره سعی میکنه از هر فرصتی برای مال اندوزی استفاده کنه
این انکار و توجیهی که بعدش می کنن خیلی جالبه واقعا :))

اوهوم هرکسی فقط به فکر خودشه..

و البته آب گل آلود
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">