آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 205

این روزا نیاز به یه سیگنال مثبت از طرف "هر کسی" دارم، یه نفر که بیاد و حالم رو بپرسه

اینقدر بهم ریخته م که فکر نکنم خودم از پس خودم بر بیام و بتونم دست بزارم روی زانوهام و از جام بلند شم

از یه طرف گرونی ها، از یه طرف کرونا، از یه طرف اخبار منفی و هزار تا چیز دیگه باعث شده حوصله ی خودمم نداشته باشم.

راستی حدودا دو سال پیش گفته بودم که می خوام پلی استیشن بخرم ( اینجا )، ولی حالا همون با 20 درصد تخفیف شده 11 میلیون ( اینجا ) و شده جزو محالات و دیگه اصلا بهش فکر نمیکنم و یکی از آرزوهام که شاید خنده دار هم به نظر برسه رفت جزو حسرت ها

امیدوارم خوب باشی

فرهنگ و تاریخ و اتفاق از خود ما شروع میشه قبل از هر مسئولی..

مردم هر کشوری بیشترین شباهت رو به مسئولینشون دارند... 

یه پلی استیشن چیه؟! همونم شده جزو حسرتامون((:

الان اکثرا نیاز داریم به کمک بقیه و اینجوریه که همه داغونن و به سختی هم خوب میشیم

من که تقریبا بیشتر دوستام کرونایی شدن و از این بابت واقعا ناراحتم...

آخ گفتین پلی استیشن مسخره است ولی من توی تیر شایدم آخر خرداد دوچرخه قیمت کردم برای تولدم میخواستن بخرن یعنی توی مرداد ماه قیمتش خیلی شیک ۴۰ درصد بیشتر شده بود!!!!!

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ , ۱۸:۱۹ بلاگردون بلاگرونه

حیف که آرزوهامون یکی یکی جلوی چشمامون پر پر میشن و کاری ازمون ساخته نیست...

حالتون چطوره خوب هستید؟خب ما هم خوبیم خداروشکر بد نمیگذره

تنها جایی که میام و ازش لذت میبرم همین فضای بیانه

شما هم باید یه مدتی دور بشید از انرژی های منفی اطرافتون و به جسم و روحتون استراحت بدید

خوبی؟:-) 

میخوام بگم روزای خوبم میاد اما قطعا درصد خوب بودن کیفیت امروز خیلی بیشتره واسمون مگه نه؟ خوب باش بابا‌مگه چندروزه این دنیا

فکرهای منفی رو دور بریز یکم مثبت بین باش به خودت انگیزه تزریق کن یکم . یه چند تا مطالب انگیزشی بخون 😊

جوانیه و حسرت هاش!!

این روزها رو داریم میگذرونیم، غافل از اینکه عمرمونه که داره میگذره. نمیدونم چطوری میشه با این حجم از تغییرات کنار اومد اما همه جورش سخته!

خیلی آرزوها دارن خط میخورن. امیدوارم روزهای خوش برسن با آرزوهایی که برآورده میشن.

برادر من ۲ ماه پیش پرسید شهرمون ۷۳۰۰ بود!

الان قیمتی که نوشتید رو بهش گفتم اونم نشسته حسرت میخوره که چرا نخریدم :(

شنبه ۴ مرداد ۹۹ , ۱۱:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من سینوسی بودم، سینوسی‌تر شدم! فرکانسم رفته بالا:| 

بعد هی نمی‌فهمم چرا اینجوریه؟! همیشه زندگی اینطوری بوده یعنی؟ یا واقعا ما این شکلی شدیم؟

شنبه ۴ مرداد ۹۹ , ۱۰:۰۹ نرگس بیانستان

با بهارنارنج موافقم

میدونی تیچر؟ این روزا قرار بوده بهترین روزای زندگیمون باشن... حالا تو خرید یه وسیله بازی شاید معمولی میمونی...

سلام حال و احوالت؟ :) به نظر میاد متاهل باشی، خانم بچه ها خوبن؟ :))

درکت میکنم داداش غصه نخوریا :) الان با شرایط ما فقط باید زولا بازی کرد :/ بازیش بدک نیست یه امتحانی بکن

هرکی هرچی خرید مثل چی سود کرد، هرچی فروخت مثل چی ضرر

رفیقم پی اس فور داشت یه سال و نیم پیش سه تومن فروخت الان دست دومش زیر هشت تومن نیست...خلاصه خیلی اوضاع درهم برهمیه همه اسیر شدیم..

دعا میکنم توی این اوضاع سالم و سلامت باشی، واقعا با اینهمه مشکلات این اگه کسی این ویروس کوفتی رو بگیره کار زندگیش تمومه..ایشالا زود همه چی خوب بشه..موفق باشی (:

پارسال یدونه واسه یکی از آشناها دست دوم گرفتم یک و نیم الان همونو ۱۰ تومن میخرن اصلا کجای دنیا همچین اقتصادی داریم!!

شبکه خبر رو اصلا از تلویزیون حذف کن راحت میشی

بیا خونه ما بازی کن. من تو ارزونی هدیه گرفتم . 

کاین درد مشترک

ما جوونا باید یه خودکار قرمز برداریم دور همه ارزوهامون رو خط بکشیم ...

جمعه ۳ مرداد ۹۹ , ۲۲:۳۴ رفیقِ نیمه راه

حال شما چطوره!؟ خوبی!؟

انشاءالله حالت همیشه خوب باشه :)

مطمئن باش یه روزی همه چی درست میشه :)

لعنتی همه چی داره گرون میشه:/

رابطم با ادما هم محدوده

وارد بحث نمیشم

ولی میدونم باید از اخبار بد دوری کنم چون غبر اون باید همش تگران باشم و افسرده

سعی میکنم از تمام اخبار بد دور باشم؛)

به نظرم بهترین کار رو می کنید ولی این روش فقط تا حدودی جواب میده چرا که ما سعی می کنیم فقط بعضی از رسانه ها رو بلاک کنیم، در صورتی که از هر طرف داره خبر بهمون میرسه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">