آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 202

امروز یه موضوعی رو براتون بگم تا به عجایب خلقت پی ببرید

پارسال آخرین روز شهریور ماه یه پراید صفر خریدم، روز اول مهر ظهر رفتم سمت مدرسه و چون اولیای دانش آموزها برای رسوندن یا بردن دانش آموزها اومده بودن دم در مدرسه غلغله بود.

با خودم گفتم چه کاریه که ماشین رو ببرم تو حیاط مدرسه، همین کوچه ی بغلی که خیلی هم خلوته میزارم و مطمئنا مشکلی پیش نمیاد براش

ساعت حدود 4 بعدازظهر از کلانتری زنگ زدن بهم که آقا این ماشین با شماره پلاک فلان برای شماست؟ گفتم آره

وقتی رسیدم پیش ماشین دیدم ماشینی که 30 کیلومتر بیشتر حرکت نکرده تا داشبورد جمع شده و اوراقی ها هم بزور میخرنش

خلاصه ما با بیمه ی ماشین مقصر ماشین رو صافکاری بردیم و اوکی کردیم ولی طرف مقابل یه حرفی زد که خیلی بهم برخورد. گفت: اگر بیمه بدنه نداشتم عمرا اگه میموندم و مطمئن باش دستت هم بهم نمیرسید.

این حرف رو که شنیدم بهش گفتم: عه؟ اینجوریه؟ ماشینم کلی افت کرده و باید هزینه شو بدی

طرف هم خیلی ریلکس گفت: برو بینیم بابا، هر کاری دوست داری انجام بده

خلاصه من رفتم ازش شکایت کردم و با عناوینی مثل تامین دلیل، تامین قرار و ... حدود یه میلیون تومن اونجا خرج کردم.

وقتی برای گرفتن نتیجه رفتم، بهم گفتن: آقای عزیز، پلاک ماشین مقصر اهواز هستش و شما باید برای شکایت و باقی مسائل برید اهواز و اینجا نمی تونیم کاری براتون انجام بدیم.

حالا شما تصور کن از شمال کشور بخوای دقیقا بری جنوب کشور

خلاصه اگر خدایی ناکرده یه زمانی تصادف کردید و پلاک طرف مقابل واسه یه شهر دیگه بود این داستان رو یادتون باشه که وقت و هزینه تون بر باد نره

شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۰۱:۳۱ سیدهادی محمدپوروفایی
عالی بود حالا شما مال یه شهر دیگه بود ولی من یه قضیه ای برام پیش اومد که مال شهر خودمون بود الان یکساله دنبالشم اللن دیگه زورم داره نیمه تموم رهاش کنم وگرنه ولش میکردم در کل کمتر از 10-20 تومن رو دنبالش نرید

یک دختر خانم با پلاک تهران پارسال از پشت سر چهار راه پشت چراغ قرمز با اچ سی کراس کوبید به پشت ماشین ما و صندوق جمع شد. پیاده که شدیم قصد داشت فرار کنه که دوباره کوبید به صندوق ماشین ما!

فرداش تو بیمه، اگه افسر بیمه نامشو به ما نداده بود، کلا زیر بار تصادف هم نمی رفت. بدتر این که مامور چون دیر رسیده بود باور نمی کرد که وقتی از پشت زده به ماشین ما، کوبونده بودتمون به ماشین جلویی و تو گزارشش اینو نمی نوشت  و بیمه خسارت جلو رو نمی داد.

باورت بشه یا نه، ما از همه جا بی خبر و بی گناه به اون دختر خانم گفتم خواهش می کنم شما به مامور بگید و ایشون با منت و اکراه این کار رو کرد.

هیچ وقت از آدم های این طوری نمی گذرم.

اتفاقی که برات افتاد رو تنها کسی درک می کنه که مل شما واقعا بی تقصیر باشه.

راستی ممنون از اطلاعاتت. اینو نمی دونستم.

چه قدر پررو بود طرف ://

ماشین صفر ادم که خراب شه خیلی سوزش داره ..:||

به نظرم بهترین کار این بود که همونجا یه پشت پا براش می‌گرفتین :))

عااااااااااااالی بود :))))
از این به بعد یه مسافر تو شهرتون باهاتون تصادف کرد ازش تشکر کنید :)

آقا چرا ماشینتونو گذاشتین سر راه آخه؟ :|||

پس عیب از شما بود :|

نچ نچ نچ نچ

دقیقااااااااااااااااااااا
این شد یه جواب حسابی

چی کشیدی بنده خدا!!

چی میکشن اونایی که اینجوری گیر میکنن!

آره واقعا، خیلی سخته

چه بد... 

خدا نکنه کار ادم بیفته به این جور محکمه ها و شکایات

آره واقعا، باعث میشه از همه چی دلسرد بشی

نمیدونم چرا این کشور چیزی به اسم قانون داره وقتی هر خسارتی به هر کسی میرسه بهش میگن بیخودی پیگیری نکن نتیجه نداره!

من یکی که اگر کسی حقم رو بخوره سعی میکنم به روش دیگه ای حقم رو بگیرم تا اینکه گذرم بیافته به روش قانونی ( وقتی نمیدونم اصلا قانون چی میگه )
یهو میبینی مثل همین قضیه دو برابر حقت هم خرج کردی، تازه بدهکارم شدی

سلام سلام

چندسال پیش ارجمندبابا تصادف کرد و برای دریافت دیه سروکارم افتاد به دادسرا دادگاه و پاسگاه. پای بابا سه بار جراحی شد آخر هم نقص عضو مچ پا تایید شد و پس از 18 ماه مبلغ دیه واریزشد. کلی هزینه رفت و آمد داده بودیم چون محل تصادف شهرستان بود و پرونده دادسرا همانجا تشکیل شده بود.بیمه شخص ثالث راننده خاطی هم شهری دیگر

می خواستم بگویم حالتان رو درک می کنم منتهی در ماجرای ما، خودمم مقصر بودم. دوستی همان ابتدا توصیه کرد وکیل بومی بگیرم منتهی با خودم گفتم پرونده مورد بغرنجی ندارد که بیمه هست و راننده خودش رفته پاسگاه و همه چیز شسته رفته، حالا دو سه بار هم می رویم شهرستان برای دیدن قاضی... 

خیلی اذیت شدم براحتی می شد وکیلی از همان شهرستان گرفت و نشست در خانه و گزارش شنید. به هرحال رسیدگی و نوبت قضایی زمانبر هست. نه نیازی به جابجایی ارجمندبابای پاشکسته بود نه بالا پایین رفتن های من در دادسرا و پاسگاه و نمایندگی بیمه، خستگی و جاده و ...

به نظرم حق الوکاله می ارزید به آرامش و سلامتی خودمان.

آخه هزینه ای که باید میگرفتم اونقدری نبود که وکیل بگیرم و ...
الان وارد دفتر وکیل بشی از مطب دکترا بیشتر باید هزینه کنی

من برای یه عدم سوءپیشینه چند ساعت معطل شدم. دیگه وای به حال شکایت و از این بند و بساط‌ها

[دلداری و همدردی و از این صوبتا]

ای بابا، یه سیم کارت الان میخوای بری بخری باید یه روز تو صف باشی و کرونا بگیری
دیگه سوء پیشینه و قضیه ی من که حالا حالاها دوندگی داره
[دلداری و همدردی و از این صوبتا]

چقدر بد:|

من بودم میفروختمش دیگه

منم فروختم دیگه :دی

همش یطرف اون صحنه اول مواجه شدن با ماشین صفر مچاله شده یه طرف!

وقتی میگن دنیا رو سرت آوار میشه قطعا همینو میگن 
حس ماشینی که با هزار امید و آرزو و البته بدبختی خریدی که گره زندگی تو باز کنه، همون اولش تبدیل میشه به یه تیکه آهنگ قراضه 😔

سلام چه دردناک!

سلام، آره واقعا تلخ و دردناکه

سلام. دردآور و تلخ بود. و متاسفانه درست شدن این مسایل هم زمان میبره

فکر نکنم به این زودی ها درست بشه

متاسفم واقعا. امیدوارم خدا صبر و اعصاب بده. 

خلاصه هر بار که یادش می افتم داغون میشم از درون

کلا هرچی شد ساکت شین و خداروشکر کنین آقا ممکنه آه بکشین حتی مقصر ب حساب بیاین

همینجوری ش مقصریم و باید عذرخواهی کنیم که ماشین شون خورده به ماشین مون

قانون بد . اجرای بدتر. مجرم و متهم رو جری می‌کنه. 

مشابه این قصه رو خیلی دیدم و شنیدم . برای خودمم پیش اومد که یه کامیون مالونده بود به ماشین . شماره گذاشته بود. گفتم عجب آدم خوبی! زنگ که زدم تا دید پیگیرم گفت داداش حالا شماره گذاشتم شما دور برندار من خیلی لطف کردم بهت. :| 

همین دیگه، خود مجرمین میدونن داخل براشون از بیرون بهتره
خودشون می دونن که بالاخره دل ما به رحم میاد یا به رحم میارن به طریقی

چند سال پیش به خاطر مشکل یکی از دوستام باهاش رفتم دادگاه

همونجا وقتی برای یه تمبر چسبوندن یارو از رفیقم 15 تومن گرفت فهمیدم دادگاه و شکایت و این چیزا نتیجه خاصی نداره :/

همین دیگه
حالا همون 15 تومن شده 1 میلیون :)

قصد عیب‌جویی نبود، فقط خواستم یادآوری کنم همین 🌷

خواهش میکنم، جدی نگفتم من باب مزاح بود

زشته من الان به جای اینکه همدردی کنم ازتون غلط املایی بگیرم؟

 

غلغله درسته (:

 

آقای حامد سپهر هم باید بگه متهم نه متحم (:

عاااالی بود نظرتون 😁
از درون داغون شدم
ولی یکم مثبت نگر باشیم، این همه کلمه رو درست نوشتم یه دونه ش اشتباه بود و انگار عیب خوبان زود بر مردم هویدا می شود، موی اندر شیر خالص زود پیدا می شود

حتما خیلی بهتون فشار روحی وارد شده...

خیییلی
منی که اصلا وزن کم نمیکنم و در یه حدی همیشه باقی میمونه
چند کیلو قشنگ وزن کم کردم 

جدیدا حق رو به متحم میدن نه شاکی

شانس آوردی یه چیزی هم تحت عنوان تلف کردن وقت مقصر ازت نگرفتن

اون همه دوندگی و هزینه و ... همه ش به فنا رفت

خوب می مردند این رو همون اول بگن؟

باید اول سهم خودشون رو تلکه میکردند بعد یادشون می افتاد اطلاعات لازم رو بدن نامردا؟

همین رو بگو 
یکی نبود همون اول بگه آقا اینطوریم میشه هاااا

يكشنبه ۳۱ فروردين ۹۹ , ۲۰:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من از این قصه‌ها در مورد دزدی‌ها شنیدم. طرف می‌خواد دزد اموالش رو بگیره، بیشتر از اموال از دست رفته خرج می‌کنه و تهش هم نتیجه نمی‌گیره!

آره واقعا، حالا معنی اون حرف طرف رو میفهمم که بهم گفت: هر کاری میخوای بکن
احتمالا از نتیجه آگاه بوده
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">