آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 199

رفتم هیستوری تلگرامم رو نگاه کردم، تقریبا ۹۰٪ اکانت ها جلوش خورده بود دیلیت اکانت

فکر کنم فقط من و دو سه نفر دیگه موندیم

فیلترش اصلا هم کار خوبی نبود:|

از بعضی جوانب خوب بود البته

من که حتی پست های وبم و نظرات دوستام رو دلم نمیاد پاک کنم .

والا، چه کاریه اصلا

:))

:دی

گاهی اوقات خوبه آدم زخمشو باز کنه روش نمک بپاشه که یادش نره اشتباهی رو که باعث زخمش شده که تکرارش نکنه

اینم حرفیه ولی خوب بعضی اشتباهات خیلی شیرینن و به قول حامد بهداد من زندگی کردم حتی به غلط :)

یادآوری یکسری اشتباهات ضروریه

لعنتی گاهی این اشتباهات اینقدر خنده دارن که میتونی ساعت ها واسه خودت استندآپ کمدی اجرا کنی

بعضی چیزها برای حذف شدنن، یکم جسارت می خواد و یه نفس عمیق بعد از جسارت

اما خب هر کسی این جسارت رو نداره گاها

من حتی وایبرم هم از گوشی سابقم پاک نکردم که چت‌هام پاک نشه.

وایبررررررر
اون دیگه واسه عصر پارینه سنگی باید باشه فکر کنم

گذشته ها گذشته دیگه، صفحه تلگرام باید سفید باشه همیشه

پس چطوری به خودم بفهمونیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم؟

خب از قابلیتهای جدید تلگرام مثل  clear history , delete chat

استفاده کنین و چتها رو هم تو صفحه خودتون و هم مخاطب حذف کنین، خیلی خوبه این 

ولی خب دیگه همه ی خاطرات حذف میشه که :(
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">