آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 198

امروز فیلم عصبانی نیستم رو دیدم

در تمام طول فیلم هر کجا که نوید عصبانی می شد منم عصبانی میشدم، هر کجا که غم ش میگرفت، منم غمم میگرفت

ولی خب هر دومون تلاش میکردیم به خودمون بگیم من عصبانی نیستم

قسمت دردناک ماجرا این بود که هم نوید و هم من حس می کردیم حق مون اینجایی که هستیم نیست و احتمالا خیلی هامون هر روز این حس رو داریم.

 

از چه سایتی فیلم میبینید

از اینترنت دانلود میکنم میبینم

نمیدونم چرا ولی هیچ وقت دلم نخواسته ببینمش

قبل از توقیف پس از اکران چند روزه اش، نسخه ای بود

جمعه ۴ بهمن ۹۸ , ۱۳:۲۷ ترویج و انتشار معارف مهدوی

چقدر خوب با فیلم ارتباط برقرار کردی.

من به این فیلم ها حساسیت نشون میدم نبینم بهتره موفق باشید.

آره خب گاهی ندیدن بهتر از دیدنه

بازم خوبه نسخه ممیزی خورده رو دیدین:)))

مگه نسخه ی دیگه ای هم بوده؟

هوم:(

:)

من که ندیدم ولی میگن فیلم تلخیه

تلخ که چه عرض کنم، از اون فیلم هاب حرص درآره

سر دیدن این فیلم اتفاق خیلی عجیبی برای ما افتاد. تیتراژ فیلم شروع نشده ده بیست نفر وسط سینما سر جا و صندلی دعواشون شد. داد و بیداد و فحش و فزاحت!

جدی؟ 
پس از اون فیلماست که هیچ وقت از خاطر نخواهد رفت 😁
دیگه وقتی هر کی سر جای خودش نمیشینه همین میشه دیگه 

موضوع فیلم چیه؟

 

 

سلام

موضوع یه جوون از بطن جامعه ست که بنا به دلایلی از دانشگاه تعلیق ش کردن و حابا میخواد یه سر و سامونی به زندگی ش بده و با عشق ش برن سر خونه زندگی شون تقریبا و این وسط درگیر مشکلات خاصی هستش آقای داماد 😁
پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ , ۱۸:۲۹ دچارِ فیش‌نگار

شاید به این القا دقت نکرده بودم... جالب گفتی

پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ , ۱۸:۱۸ دچارِ فیش‌نگار

همین میخواستم ببینم مهربونیشو حس کردی یا نه :)

شاید بشه با قطعیت گفت نقش نوید محمدزاده در فیلم وضعیت فعلی خیلی از جووناست. 
بریده از همه چی، در تلاش برای فرو نرفتن بیشتر در منجلاب 
پدر ستاره شخصیتی داشت که همه چیو حس کرده بود، آخرش رسیده بود به واقعیت که همون پوله و قسمت تیر خلاص فیلم به نظرم این شخصیت بود
پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ , ۱۸:۱۷ دچارِ فیش‌نگار

دختره هم خیلی مهربون بودا

نقش باران کوثری خیلی خوب بود، خیلی شخصیت ش جالب بود

فیلم خانه پدری رو هم دیدی؟ نظرت چیه؟

نه متاسفانه اون رو ندیدم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">