آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 197

گوشی note 10 plus سامسونگ رو تو دیجی کالا به سبد خریدم اضافه کردم به امید روزی که بتونم بخرمش.

میدونم نمیشه ولی خب آرزو بر جوانان عیب نیست حتی اگر وقتی به بقیه میگی با خنده شون مواجه بشی.

بالاخره خریدی؟

منم از این کار ها میکنم.

سبد خریدم خیلی پر هست

ای بابا

واقعا میشه آرزوی آدم خریدن گوشی note 10+ باشه؟

یعنی دلیل این آرزو چی میتونه باشه؟!

عشق به کالای دیجیتال 😊

:)))

شنبه ۲۱ دی ۹۸ , ۱۸:۵۲ فروشگاه موبایل آفرینش

از فروش ویژه چیزی شنیدید؟؟

فروش ویژه قطعات جانبی کمیاب موبایل باکیفیت عالی وتضمین شده 

فروش ویژه کیف های هوشمند موبایل و درب پشت و گارد های جذاب مختلف باکیفیت عالی وقیمت استثنائی

جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com 

مراجعه کنید ویا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

09307649003

05433215555

احتمالا تا بخوای بخری گوشیه میشه جد چند تا گوشی بعد از خودش...

شک نکن همینطوره 😁

من برای جمع کردن کیس کامپیوترم ماه‌ها می‌رفتم قطعات مختلف رو به سبدم اصافه و حدف و تحلیل می‌کردم. نهایتا چند ماه پیش بهتر از چیزی که تو دیجی اضافه کرده بودم رو تونستم بخرم. منظور اینکه سبد دیجی کالا شفاست آقا، براورده‌کننده‌ی حاجاته اصلا :)))))

منم به همین دلیل اضافه کردم که هر روز ببینمش و برام یه هدف باشه

منم برم یه چیزای اضافه کنم تا بعد ببینم خدا چی بخواد :)

اینجوری مجبوریم به خودمون دلخوشی بدیم

چرا نشه! شاید خیلی زود بشه. کی میدونه؟

ان شالله که بشه :)

ان شالله

ان شاالله که از اون بهترشو بخری دادا.

دیگه فعلا اون تهشه ( چون تمایلی به اپل ندارم )
چهارشنبه ۴ دی ۹۸ , ۲۰:۳۷ دچارِ فیش‌نگار

:)) هیچی با خودم بودم

همونم متوجه نشدم آخه 😁
چهارشنبه ۴ دی ۹۸ , ۱۹:۲۸ دچارِ فیش‌نگار

:))) من برام سواله که این همه توی بیان بوده این چجوری اینقدر کمه رقم پست؟

چی شده؟ 😁
چهارشنبه ۴ دی ۹۸ , ۱۸:۴۹ آرزوهای نجیب (:

به‌نظر من که می‌شه.

 

تازه منم می‌خوام ایده بگیرم و الان لب‌تاب مدنظرم رو بذارم توی فهرست خریدم😊

ان شالله هر کی چی میخواد بتونه بدست بیاره :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">