آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 196

شاید باورتون نشه اما طی یک مدت گذشته بارها و بارها مطالب مختلفی رو نوشتم و پاک کردم یا به عنوان پیش نویس ذخیره کردم و فشردن دکمه ی انتشار برام واقعا سخت بوده.

فقط اومدم این رو بگم که ساعت کاری بنده به روزی شانزده ساعت رسیده و همچنان درگیر مشکلات مالی هستیم و مطمئنا خواهیم بود 

ولی امشب به خودم گفتم روزهای خوب تو راهه 

امیدوارم مشکلات مالی تون حل شده باشه

حله همه چی
جمعه ۱۵ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۷ دختری از جنس باد

امیدتون رو از دست ندید و همینطور ادامه بدید،امیدوارم تلاش هاتون بدون پاسخ نمونن

سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون پاپ موزیک

این مطلب رو اول هفته‌ی پیش نوشتین. هفته گذشته خیلی فرسایشی و ناراحت کننده بود. امیدوارم الان هم نظرتون همین باشه...

امیدوارم هرچه زودتر این روزهای خوب برسن

خدا توانتون رو بیشتر کنه

خدا توان ماروهم بیشتر کنه

ان شالله 

یه سوالی پیش اومد برام.روزی 16 ساعت میشه از 8 صبح تا 12 شب؟

قطعا که روزای خوب هم میان.دیر یا زود ولی میان

میشه از ۷ تا ۱۱ شب یکسره، بدون یک لحظه استراحت 
عین یه ربات 

منم روزی 24 ساعت بیکارم:|

قدر بیکاری رو بدونید 

بعضی ها هم که کسب و کارشان با اینترنت بود روزی 16 ساعت بیکارند!

منم خودم کسب و کارم مرتبط بود و دیگه اصلا هیچ ارتباطی ندارم با اونچه مدت ها براش زحمت کشیده بودم

تدبیر و امید!؟ :)

فقط باید به بهتر شدن شرایط امیدوار بود.

هیچ کار دیگه ای نمیشه کرد.

آدم به امید زنده ست

به همین امیده که زنده‌ایم...

دقیقا

سلام

امید است که انسان را سرپا نه می دارد

ان مع العسر یسرا

دقیقا همینطوره

روزهای خوبم آرزوست, ان شالله که زودتر برسه :)

یه روزهایی دلم پر از ناامیدیه و یه رورهایی هم سرشار از امید

همه به امید یه روز خوب هستیم انشالله اون روز برسه 

فقط هر چه زودتر

می‌شه بپرسم شغلتون چیه؟

تدریس میکنم

۱۶ ساعت؟!حالا کار خودتو دوست داری؟

من اگه برم انتشارات خودم رو باز کنم ۲۴ ساعت کار میکنم ولی اگه کارمند بشم...

کار رو که دوست دارم ولی خب خسته میشه آدم
علاقه تا یه جایی جوابگو هست
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۲۱:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منتظر روزهای خوبیم!

منتظریم ولی انتظار سخته
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۲۱:۰۷ دچارِ فیش‌نگار

هوم منم همون 16 ساعت :)

موفق باشید 
يكشنبه ۲۶ آبان ۹۸ , ۲۱:۰۱ دچارِ فیش‌نگار

سلام

خوبی؟

سلام 
عااااااالی 😏
شما خوبین؟

ما که از خدامونه، که روزای خوب بیان. 

روزای خوبن که انگار علاقه‌ای به دیدن قیافه ما ندارن متاسفانه. 

اونم سر به راه میشه 

امیدوارم یه آجری چیزی تو این درگیریا بخوره تو سر رئیستون حقوقو ببره بالا در عوض ساعت کاری و بیاره پایین

نه بابا آجر و این مسائل اتفاق نمی افته ولی خب متاسفانه چون مسیر رو اشتباه رفتم خودمم امیدی به افزایش حقوق ندارم 
ان شالله تغییر رویه ی کاری که بتونم بدم حقوق خود به خود بیشتر میشه 😁

این یم یم جا داره بگیم شیرینی ندادینا

ووووییییی
شیرینی واسه چی؟ 😁

سلام  خسته نباشید

با ارزوی موفقیت های بیشتررر

سلام.

خدا قوت

سلام

بله صد درصد پیش رو هست..روزی رسان شما الله هست...

به زود زود خبرهای خوب بشنوید...

سلام، 
ان شالله
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">