آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 194

بودن بعضی چیزا خیلی خوبه، مثلا همین اسنپ.

خب دسترسی به تاکسی رو برای همه آسون تر کرده و خدماتی خوبی رو هم ارائه می ده اما جای خالی یکسری قوانین به شدت حس میشه مثلا همین دیروز یکی از آشناها داشت با آب و تاب تعریف میکرد که: آره، ما باشگاه که میریم 6 نفری اسنپ میگیریم و نفری 500 تومن برامون تموم میشه.

من: indecision

اون : cheeky

شما خودتون تاکسی های اینترنتی رو ترجیح میدین یا آژانس ها رو؟

مرسی عالی بود

سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون دانلود آهنگ

وب خوبی دارید به ماهم سربزنید سایت تفریحی

شما هم اسپمر خوبی دارید 

مرسی از مطالب خوبتون خیلی زیبا بود

 

لطفا سری هم به وبلاگ من بزنید شاید یه دردتون خورد www.digitakhfif.blog.ir

شنبه ۴ آبان ۹۸ , ۱۱:۴۶ آقای سر به هوا ...

سلام آقای سه نقطه :دی
دعوتت میکنم به چالش داستان من و وبلاگ نویسی !
پست آخرم رو بخون ..

شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ , ۱۰:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من که معمولا با اتوبوس کارم راه میفته. ولی وقتی مجبور بشم و تنها باشم یه آژانس مطمئن. اگه دسته جمعی باشیم اسنپ می گیریم.

6 نفر نفری 500؟ینی جمعا 3000تومن کل هزینه؟ چطور ممکنه در صورتی که ورودی اسنپ 6 تومنه؟!؟!؟! 

اسنپ ون میگیرن؟ =))

شش نفر آخه؟!

گرفتی ما رو آقای سه نقطه؟! شایدم اونا گرفتن!!

تاکسی های اینترنتی بزرگ ترین حسنش علاوه بر هزینه های پایین، اینه که هرجای شهر باشی سوار ماشین میشی و به مقصد میرسی، آژانس این قابلیت رو نداره.

من مترو و اتوبوس و پیاده رفتن رو ترجیح می‌دم!

+ راستی ما یه بار 5 نفر بودیم اسنپ گفت سوارتون نمی‌کنم و رفت! چطوری اونا 6 نفری سوار می‌شن؟

من آژانس

از اسنپ خوشم نمیاد: |

ماشین نداشتمو

آژانس‌ها رو:)

حتما دونفرو جلو میزاشتن ینفرم صندوق:-\ 

به صرفه ترینش پای پیادس:-) 

ما مترو

تعجب نداره که، ۶ نفر که میرن باشگاه، لاغر شدن جا میشن دیگه :))

 

خب معلومه که آژانس؛ البته اینکه شهر ما اسنپ نداره هم بی‌تاثیر نیست :|

+ امنیت تاکسی‌های اینترنتی چطوره؟

به نظرم خوبه،مخصوصا من که هیچ وقت نقد دستم ندارم.از نظر امنیت هم خوب بوده تا حالا.

ولی یه مشکلی هست،پولی که اینترنتی پرداخت میشه مستقیم نمیره تو جیب راننده.این مورد خیلی به سود اسنپه

سلام سلام

منم مسیر دور را تاکسی اینترنتی می گیرم از نظر هزینه به صرفه است 

و

والا اسنپ اینجا قوانین خاصی دارد مثلا یک بار، گرامی والدین قصد داشتند وسیله بیشتری همراه ببرند که راننده عذر خواست نپذیرفت گفت مجاز به سوار کردن مسافر هست نه بار! (این شش نفر مشکوک می باشد)

شش نفر؟ اینا دیگه کین

من اسنپا رو ترجیح میدم امنیتش بیشتره(البته نه همه افراد)

تعجب برانگیزه! ندین بار من و دوستانم خواستیم پنج نفره سوار شیم ولی گفتن خلاف قواونینشون هست و سوار نکردن :/

 

 

 

اگه امنیتش یکم تضمین شده تررر بود من قطعا تاکسی اینترنتی رو ترجیح میدم

 

ادم بیخودم توشون پیدا میشه!

شیش نفر ؟

مگه وانته :/

اگر فرهنگ سازی بشه اسنپ هم چیز خیلی خوبیه...

متاسفانه ی نکته عجیبی ک وجود داره اینه که توی دانشگاه ما اسنپی ها رو راه نمیدن!!!!!!!!

نمیدونم بر اساس چه منطقی ولی اکثر اوقات که مبدا مون خوابگاه هست مجبوریم آژانس بگیریم...

آژانس رو ترجیح میدم

ولی یه سری جاها آژانس گیر نمیاد

اخه شش نفری چطوری میشینن؟؟ 

آژانسها علاوه براینکه گرونترن بعضی موقعها آدرسهایی که برای اولین بار بخواهی بری رو بلد نیستن..

ترجیحا اینترنتی ها..

ولی میدونم کار آژانسی ها هم کساد شده

شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۵۹ معلمی از جنس اینده

سلام

من بیشتر تاکسی های اینترنتی رو ترجیح میدم.

بستگی داره اگر تک نباشم اولویتم اسنپه..

در کل اسنپ خوبه هزینه هاش

ولی خب نهایت4 نفری نه6 تایی..

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">