آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 193

همه ی ما وقتی برای اولین بار مدرسه رفتیم آرزو کردیم که از 7 سالگی سریع برسیم به 12 سالگی
وقتی 12 ساله شدیم، آرزو کردیم کِی میرسیم به 18 سالگی تا بتونیم گواهینامه بگیریم
وقتی کنکور دادیم، آرزو کردیم کِی دانشگاه تموم میشه تا بتونیم تو جشن فارغ التحصیلی شرکت کنیم
وقتی دانشگاه مون تموم شد تقریبا سقف آرزوهای مربوط به بزرگ شدنمون هم تموم شد
ولی حالا هم میتونیم آرزوی پیشرَوی عمرمون رو کنیم؟
اصلا جرأت ش رو داریم؟

تاکسی اینترنتی بهتره چون این چیزا ساخته شدن زندگی مارو راحت تر کنن

البته اگر بتونیم خوب استفاده کنیم

40 سالگی، سن بدیه...

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸ , ۱۶:۲۴ دانلود بهترین آهنگ های ترکی

من خودم راننده اسنپم ناراحت میشم  از این جور ادما :) یکم هوای مارو داشته باشین با این نرخ پایین کرایه ها شما دیگه اذیتمون نکنین

جمعه ۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

فکر میکنم تنها جایی که منتظر تموم شدنش بودم چهار سال دبیرستان بود! این روزا رو من عجله ندارم تموم شه ولی زمین داره تند تند میچرخه!

کلا موجودات قدرنشناسی هستیم.بعدش بلدیم افسوس بخوریم

آره واقعن...هی میگی این شروع بشه...وقتی شروع میشه میگی کی تموم میشه که یکی بعدی شروع بشه؟...

منم الان منتظر دانشگاهم....ولی نمیدونم بعد از دانشگاه چی از خدا بخوام!

دانشگاه که تموم میشه

روزای خوش هم تموم میشه

تازه با زندگی مواجه میشی... :/

 

همش اینارو ارزو کردیم و نفهمیدم که اصلا چطوری گذشت و چی شد ؟؟؟ :))

کی میگه؟ بعدش هم میشه ازدواج. بعدش میشه بچه دار شدن. بعدش میشه خونه خریدن و ماشین خریدن. بعدش میشه عروسی بچه. بعدش میشه نوه. همش هست دیگه

منم دوس دارم برگردم به دوران بچگی خیلی خوب بود.
_____________________________________
آپدیت نود 32 | لایسنس نود 32 | یوزر پسورد نود 32

دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۳:۴۳ ... به دنبال حقیقت ...

بستگی داره...

به خیلی چیزا...

مثلا به انتخاب های قبلی مون...

فک کنم من ازون محدود آدم هام که بزرگسالی رو بیش تر از کودکی دوست دارم

حداقلش خوش حالم که خودم میتونم برا خودم تصمیم بگیرم :)

به نیمه پرش نیگا کنید

خوب بود الان هفت صبح مجبور بودید برید وایسید توصف صبحگاه و آفتاب صاف بخوره تو چشاتون و به سخنرانی خسته کننده مدیر گوش کنید؟! :دی

سلام
وای واقعا بزرگ شدن وحشتناکه :((((((
يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۲:۱۱ آقای سر به هوا ...
ولی من هیچوقت 30 سالگی رو آرزو نکردم :(
از یه جایی به بعد دیکه آدم بخواد هم نمیتونه آرزو کنه
یهو به خودت میایی میبینی شده 30 سالت :(
الان هی آرزو میکنیم: آهای دنیا میشه یه خورده یواش تر پیش بری بتونیم از فرصتامون بهتر استفاده کنیم؟!!! میشه اینقدر ندویی وقت کم بیاریم برای عزیزامون؟!!!! برای لذت بردن از زندگیمون؟!!! برای رسیدن به آرزوهامون....
کلا باید هی به دنیا بگی: وایسا دنیا من میخوام پیاده شم :(
هنوز آرزو دارم، گاهی وقت ها از آرزوهام می ترسم
بعضی آرزوها خطرناکن آخه
کامنت قبلز رو باید اینجا درج میکردم😁
اشکال نداره :)
چون بعدش یهو همه چی جدی میشه
آره واقعا
وارد اون بحث زندگی واقعی شدیم
منم الان قسمتی از زندگیمم ک نمیدونم چی میخوام، بلاتکلیفیه تلخیه :) 
اوهوم، بلاتکلیفی البته خیلی بد دردیه، باید یه هدف واسه خودمون درست کنیم و همیشه تو ذهن داشته باشیم
دو چیز باعث میشه از زندگی لذت نبری.
تو توی جاده یکطرفه هستی:
1-اول راه همش نگاهت به آخر باشه و بگی اون آخر خیلی بهتره
2-آخر راه نگاهت به اول باشه و بگی نه اون اول بهتر بود
لذت بردن از مسیر خود سفر کردنه :)
من الان همونجام که هی دلم میخواد زندگیم بیوفته روی دور تند و از اینجاش که هستم سریع رد بشه!
:(
آره خب، البته خیلی هامون نمیخواییم که بره جلو، میخواییم برگرده عقب ( البته ناممکنه )
کاش میشد اصلا هیچی تصورنکنیم فقط التن رو زندگی کنیم
کاش میشد در لحظه زندگی کرد، ولی بر اساس پست قبلی همیشه یه جاهایی از دلمون گیر میکنه و گذشته آینده مون رو تقریبا میسازه
واقعا خوب گفتید. یهویی بعد دانشگاه جدی شد قضیه. عین این training بازی ها که سریع میزدم رد بشه بعد تو بازیه میموندم و نمیدونستم چی کار کنم:)) 
یه حس مبهمی به آدم دست میده که نمیدونی حالا چیکار کنی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">