آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 187

و باز هم میرسیم به مقوله ی ازدواج

یکی نیست بگه تو رو خدا ول کنید و بزارید ما تو همین حال ناخوشی که داریم خوش باشیم.

ازدواج یک تاریخ انقضایی داره و وقتی اون بگذره، که گذشته، دیگه کاریش نمیشه کرد و  میشه اونچه الان شده و کسی به دلم نمیشینه

 

امروز یه تایمی رو گذاشتم و بلاگـ تون رو خوندم

میخواستم کامنت ننویسم براتون ولی وقتی رسیدم به این مطلب که تقریبا برای چهار ساله قبل بود دلم دووم نیاورد.

اهمیت بلاگـ نویسی همینه که بعد از چندین سال میتونی برگردی به گذشته و نظرات و پست هایی که نوشتی رو ببینی. اون موقع مثل اینکه میلی به ازدواج نداشتی و گفته بودی کسی به دلم نمیشینه

نمیدونم خانومت به دلت نشسته بوده یا فقط چون سنت رفته بوده بالا ازدواج کردی باهاش ولی داشتم به این فکر میکردم که چقدر میتونه برای یک نفر سخت باشه که به ازدواج علیرغم میل باطنی ش و اصرار دیگران نه بگه ولی بعد از چهااااااااااااار سال ازدواج کنه و بعد بیاد بنویسه از روزهای جدایی

بله خانمم از همون لحظه ی اول به دلم نشسته بود ولی خب در دراز مدت ...
دیگه به هر حال زندگی پستی و بلندی های خودشو داره
تاریخ انقضا؟ 
چه حرفا
اینا منو اغفال کردن این کلمه به کار ببرم :))
تاریخ انقضا داره یا تاریخ تولبد؟ :) به نظر من با آدم درستش تاریخ نداره، ممکنه طول بکشه تا پیداش کنین ولی زمانش نمیگذره. بهرحال خیر باشه براتون انشالا.
دیگه آدم از یه جایی به بعد خسته میشه از اصرار بقیه 
واسه همین دیگه گاهی جوابشون رو باید با تندی داد 😔
به به، مبارکهههههه :-))
عروسی دعوتت کنم ۱۰ سال دیگه؟ 
ازدواج تو این زمونه؟ با این همه بدبختی و سختی و گرونی و...
:-|
این روزها آدم خودش احساس زیاد بودن میکنه.
منم همینو میگم
من با نظر آقای رحمانی موافقم😃

و اینم خوب میدونم بحث تاریخ بهونه است تا یه خاطره عمیق بیان نشه همونکه دلیل اصلی بیمیلیتونه:)
بیست سوالی؟
حرف گوش بگیر پسر ازدواج کن . بگو چشم :دی
با این وضعیت که دیگه اصلاااااا و عمرا
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">