آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 186

گذر زمان واقعا میتونه تغییرات اساسی ایجاد کنه.
مثلا منی که از چند نوع غذا به شدت بدم میومد الان دیگه برام تفاوتی ندارن یا مثلا جاهایی که هیچ علاقه ای بهشون نداشتم رو الان با علاقه میرم و حتی هم صحبتی با خیلی ها رو که روزهایی شده بود عادت هر روزه م رو دیگه تمایلی بهش ندارم.
زمان و روزهای زندگیمون یکی یکی داره سپری میشه و من این روزها به شدت گذر اون رو در زندگیم حس میکنم.
همه ش حس میکنم زمانِ یکسری چیزها داره میگذره و دارم از زندگی عقب میافتام در حالی که اصلا مقصرش من نیستم.
سلام ممنون از دنبال کردنتون وبتون دنبال شد
تحریم توسط خودمون منظورم بود. خیلیم کار سختی نیست, من با خودم صحبت کردم به خودم ثابت کردم بیخودی دارم خودمو اذیت میکنم, آدم منطقی هستم, قبول کردم دیگه چک نمیکنم :))
آخه یه جوری حس میکنم بعضی کارها دست خودمون نیست، به خودت میگی من دیگه اینجارو چک نمیکنم ولی یهو میبینی ساعت هاست داری قیمت های مختلف رو چک میکنی.
از اینور میگی سایت دیوار رو دیگه چک نمیکنم، ولی یک ساعت بعد میبینی ناخودآگاه روی اپلیکیشن ش کلیک کردی و مدت هاست داری قیمت خونه و ماشین و حتی قناری و انواع لباس دست دوم رو چک میکنی. 
ولی گاهی آدم وقتی واقعا داره میبینه از لحاظ روحی داره از این اتفاق ضربه میخوره میتونه با خودش روراست تر باشه و کمتر سر بزنه و خودش رو بندازه وسط این معرکه، البته نمیشه قطع کرد به کلی ولی میشه کمش کرد.
خرید رفتن، گشت زدن تو سایت های خرید، سایت های تورهای مسافرتی، سایت های اعلام قیمت طلا و دلار باید تحریم بشه:|
گاهی دست خودمونه این حرکت
یعنی از اینور میگیم نمیرم نمیرم ولی باز از اونور سریع چک میکنیم
یه جور وابستگی به چک کردن پیدا کردیم
همه چیز میگذرد...
اما
همه چیز فراموش نمیشود.
دقیقا
این تغییرات رو تو خودم حس می کنم
یه سری کارهای خوب رو انجام نمیدم و از یه سری کارهای بد دوری کردم
سلام 
روزتون مبارک،ان‌شاءالله همیشه سرفراز و پاینده باشید.
سلام، خیلی ممنونم از محبتتون 
خییلی خیییلی خوشحال شدم 😊😊😊🌷🌷
با نظر فرشته خانم موافقم(:
دقیقا بعد از مدتی غذا ها عجیب عادی میشن
مثلا خودم گوجه نمیخوردم حالا میخورم خخخخخخ
اینم یه نوع تغییره دیگه
گذر زمان همیشه باعث تغییر آدما میشه مگه اونایی که به صورتشون نقاب میزنن
و این از خاصیت‌های بزرگتر شدنه 
امان از این گذر زمان
مرسی عالی بود
زمان در عین عدم هویت، بسیار مهم است
فارغ از اینکه مقصیر کیه، که قطعاً خودمونیم، خیلی هم مهم نیس... این زندگی بر پایه ی اصولی مبهم و فناپذیر معنی پیدا کرده... پس چه سود ...
دنبالتون کردیم ممنونم
زندگی سراسر تجربه های گرانسنگ است.
عجب شکستی. :)
وای تو نظر قبلی کلمه ی همین،هکین تایپ شده. ^_^
زمان خیلی زود میگذره کاریشم نمیشه کرد.
متاسفانه به صورت ناعادلانه‌ای مقصر خیلی چیزها این روزها ما نیستیم ولی داریم تقاصش رو پس میدیم؛ اونم با روزهای جوونیمون...
من هکین حس دارم.ولی خودمو مقصر میدونم:)
بزرگ ترین شکست زمانی خوردم که داداشم به زیتون و میگو علاقه مند شد و خورد،وقتی نمیخورد همش سهم من میشد،الان ولی دیر برسم سهمم خورده:|
این تغییر شما رو نمیترسونه؟ چون خودم دارم دچار چنین وضعی میشم میپرسم.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">