آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 185

در این مدت گذشته چند ده بار هی نوشتم و هی پاک کردم، نمیدونم چم شده بود.
11 روز از سال 98 گذشت و باورم نمیشه که در این مدت فقط و فقط یک کتاب خوندم.
دوست دارم مثل چندین سال پیش دوباره اینقدر انرژی داشته باشم که بتونم ایده های جدید رو تست کنم و شروع کنم به یادگیری چیزهایی که بهشون علاقه دارم اما یه حسی از درون داره منو به ورطه ی هولناک تنبلی میکشونه.
فکر میکنم اگه این تلگرام و انبوه کانال خبری کپی ش رو بزارم کنار بهتر میتونم خودم رو جمع و جور کنم.

#ببینم_میتونم_یا_نه

مرسی عالی بود
یه تجربه جالب راجع به زیاد شدن انرژی دارم! راجع به چاکراها تحقیق کن

سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ
آنچه برای شما خوب است همان باشد.
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۷ ... به دنبال حقیقت ...
بزن پاکش کن تلگرامو...چنان آرامشی میاد توی ذهنت که نگو!
باور کن
عیدتون مبارک
فکر کنم دو ماهه یا شاید بیشتر از تلگرام استفاده نکردم، حذفش هم نکردم
ولی همون کتاب نخوندن منو آزار میده، چند وقته درگیر خودم هستم
سال نو مبارک :)
کانال‌های خبری فقط وقتتون رو تلف و اعصابتون رو بهم میریزه، هیچ فایده‌ی خاص دیگه‌ای ندارن واقعا!
ساعت استفاده از تلگرام رو میشه محدود کرد به یک زمان های خاص

همه چی زیر سر تلگرامه :/

میتونی، خیلی هم خوبه ، حال میده :-)
مطالبتون عالیه، موفق باشید
تلگرام حذف کنید،خیلی خوبه:|
برات آرزوی موفقیت دارم برادر .ان شاالله که میتوتی وازپسش برمیای.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">