آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 183

هر طور که فکر میکنم میبینم آرزوی خونه دار شدن رو با خودم به گور میبرم. 
واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در حاشیه شهر، ۴۰۰ فاکینگ میلیون تومان
اگر تمام درآمدی که دارم رو پس انداز کنم و هیچی نخورم، هیچی نپوشم و قیمت خونه هم الی الابد همین بمونه، حدودا ۳۰ سال دیگه خونه دار میشم. 
زیبا نیست؟ 

سلام. متاسفانه من هم با شما هم‌دردم.

خلاصه که.اره...
قال ریحانه
ب نظرم تا گرون نشده بریم از بازار چادر بخریم.ایشالا تو خیابون میبینیم همو اجمعین(:صله ارحامم ب جا میاریم
از بالا عکس بگیرن قشنگ ایران مثل رنگین کمان دیده میشه اونوقت از بس چادرهای رنگی منگی خریدیم 😁
سلام
برو خارج
سلام
احساس نمی‌کنید روند ننوشتنتون رو به رشد داشته؟ زیادی هم داشته؟
سلام، 
باور میکنید تا به امروز ده ها بار هی نوشتم و هی پاک کردم؟ 
دست و دلم نمیدونم چرا به ارسال نمیره 😔
ولی مینویسم 😊
وبلاگتون عالیه
جمعه ۳ اسفند ۹۷ , ۱۴:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زیبایی یه چیز نسبی و سلیقه ای هست-_-
چه جالب اتفاقا مامان من سر اینکه نمیتونیم خونه بخریم امروز ناراحته و گریه میکنه امامن هم به شماوهم به مامانم میگم که سلامتی مهمتره....
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۴۲ قیمت سکه یک گرمی
بسیار عالی بود
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۲:۴۷ لوستر سقفی قیمت
خدا بزرگه
اصلا زیبا نیست -_-
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۳:۱۴ فرشته ی روی زمین
بااین اوضاع ، چیزی جز زیبایی هم مگه دیده میشه؟ : )))))


سلام

برای دلخوشیتون نمیگم ولی زندگی اینقدرها هم سخت نیست

چه بسیار که این حسابها را میکنیم و آخرش آنقدر راحت به خواسته مان میرسیم که فکرش را هم نمیکردم

امیدوارم خیلی زود صاحبخانه شوید

از خدا بعید نیست
هرطور که به سیاست دولت مردامون نگاه می کنم به نتیجه نمیرسم، نمی دونم به چی فکر می کنن، یا اصلاً کلاً فکر می کنن؟
😂😂😂توکل داشته باشین خلاصه:)
اره والا!
به قول داداشم ما حلال خودمون رو هم نمی‌تونیم بخوریم چه برسه به حروم مردم...
مامان بابای من هیچی نداشتن،هیچی،مستاجر یه خونه شدن،یه ادم خوب صاحبخونه بوده تو اون نداری هرشب 
پیتزا ساندویچ غذا بیرون تقریبا باحال ترین سالای زندگی شون همون سالا بوده،یه بارم یادشون میره کلرو نمیبندن سقف میریزه خونه صاحب خونه هیچی نمیگه،بعد تر صاحب خونه شدن،خونه ما کرایش بخوای به نرخ املاکیا بگی بالای سه ملیون ولی یه زوج اومدن با یه نوزاد و یه دختر3ساله،بابای من گرفت300هزارتومن
پس خدا هست،توکل یادمون نره!همینجاشم به هنر خودمون نیومدیم به لطف خدا بودن
چقدر خوبین شما
خونه تون کجاست ما بشیم مستاجر شما
باور کنید از خونه ی خودمون بهتر نگه میداریم، اصلا هم سر و صدا نداریم.

سه نقطه جان میدونم که خونه دار بودن تو این اوضاع چه امنیت خاطری میاره ولی میبینی که شرایط اینجوری شده ، دیگه بهش فکر نکن . وقتی تمرکزت رو از یه موضوع برداری هم راحت تر زندگی میکنی ، هم راه های رسیدن بهش روشن تر میشه . دیگه مملکت انقدر مشکلات داره که این تنها دغدغه مون نیست . باید کمربندامونو سفت ببندیم تا این روزا بگذره 
ان شالله این روزهای سخت بگذره
شاید چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید!!! |=
نشاید که شاید البته
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فوق العاده هست:-|
ازاین بهتر هم میشه فکرکنم،هیچ نباید نگران باشیم
جهان هرروز ریده مان تر میشود و ما همچنان سکوت کرده ایم و مردمان خوشبحت و پول پارو کن ها به *************** همچنان میرند و ککشان هم نمیگزد و ما باید بسوزیم و خاکستر شویم:-|
:|
درسته خونه خریدن خیلی قشنگه و آدم دوس داره تجربش کنه
اما اجاره نشین بودنم بد نیس چن سالی ی بار ی جای جدید تجربه میکنی :) ب دید مثبت نگاه کن
بعدم همیشه قرار نیس وضعت همین بمونه یا همین مدلی پیش بری گاهی ی اتفاقایی میفته غیر قابل پیشبینی
امیدوارم زندگیت پر از اتفاقای شیرین غیر قابل پیش بینی بشه
اجاره نشینی با این وضعیت باعث میشه از زندگی خیییلی خییییلی عقب بیافتی و فکر نکنم بشه با وضع موجود حتی اجاره نشین بود
دیگه هیچ‌جا حتی رو درخت‌ها جای من نیست و این صوبت‌ها خلاصه! :|

روزگار غم‌انگیزیست...
عوارض و تراکم و ... نگیرن واسه خونه درختی که خوبه
قبلنا میرفتیم خرید روحیه مون عوض میشد
الان میریم خرید بدتر افسردگی میگیریم:(
افسردگی قبل از خرید و بعد از آن
پیشنهاد میکنم کتاب خداحافظ مستاجری نوشته آقای علیزاده رو بخونی یک عالمه راهکار برای خرید خونه. من با کمک این کتاب تونستم خونه بخرم. درآمد عالی هم ندارم. تو سایت زبان رمزی به عنوان نویسنده کار می کنم و در مورد آموزش زبان انگلیسی مطلب میذارم. پیش نهاد میکنم این کتاب رو بخونی. البته کارگاه و دوره و ... هم داره. موفق باشی
هیچ کتاب و اقتصاد دانی این شرایط برای مسکن رو فکر نمیکنم بتونه پیش بینی کنه :)

چند وقت پیش داداشم ازم می پرسید کی ماشین می خرم!

لازمه بگم اخوی جان 11 سالشه و من 18 سالی بزرگترم ازش.

می گفت آجی تو که دیگه بزرگ شدی چرا نمی تونی ماشین بخری؟ می خوای بزاری وقتی پیر شدی؟

جا داره بگم با اوضاع موجود عمرا بتونم حتی یه رنو بخرم.

زیبا نیست؟

زیبا؟
اصلا هیجان انگیزه

راه‌های اختلاس رو یاد بگیرید!
متاسفانه ما از اوناش نیستیم
راهمون رو میریم و میاییم.
اختلاس واسه اوناست که اعتقادی به حق الناس ندارند متاسفانه
هرچی و که تا امروز نداشتیم و به داشتنش امید داشتیم دیگه نه میتونیم خودشو داشته باشیم نه حتی امید اینکه یه روزی داشته باشیمش زیباتر نیست؟
اصلا داغونم کردی
زیبایی در نگاه توست :)
دقیقا
وگرنه چیزی که بهش مینگریم زیبایی خاصی نداره
با این حساب کتابا هیشکی هیچ جا خونه دار نمیشه! اما در عمل میبینی که ملت دارن خونه میخرن. در نتیجه بدون یه حساب کتابای دیگه هم هست که به موقعش برای تو هم پیش میاد. حالا یه بوس بده و دیگه از این فکر و خیالل نکن :))
اصلا معلوم نیست چی به چیه :دی
حتی نمیشه بهش فکر کرد...
والااااااااااااااااااا
خدا هست
هنوز :)
بسیار زیباست.
:-|
بسیار ضربدر دو البته
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">