آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 179

وقتی یکی ازم آدرس میپرسه و من نمیدونم و الکی بر اساس حدس زدن راهنمایی میکنم، همه ش این نگرانی رو دارم که نکنه آدرس اشتباهی داده باشم و طرف برگرده منو با مشت و لگد بزنه، واسه همین تا جایی که جا داره مسیرهای فرعی انتخاب میکنم و از موقعیت دور میشم.
شما هم مثل من هستین یا فقط من دچار خودسادیسمی هستم 
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۹:۲۸ سانا پرداز نارین
سلام.من هر موقع یک جا وا میستم انگار روی پیشونیم زدم از من بپرسید.تا وایمیستم کلی میان آدرس میپرسن ازم
خخخخخخخ،
خیلی باحال بوئ. منم همینطوری فرار میکنم!!

فقط شما اینطوری
جمعه ۱۴ دی ۹۷ , ۱۱:۲۹ مریــــ ـــــم
من عاشق ادرس دادنم
همیشه هم خوب ادرس دادم
:)
اع فکر میکردم فقط من انقد مریضم😂تازه به مسافرا یجوری آدرس میدم که انگار اونا بچه همون شهرن و اسم کوچه پس کوچه هایی ک میگم و میشناسن
فقط شما اینطور هستید :دی
خداروشکر من اگه بلد نباشم میگه ببخشید من خودمم نمیدونم راحت چیز یکه قرار نیس بدونم برای چی آدرس بدم ...
پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۷ دختری از جنس باد
نکنید این کارو
من یبار به یکی مثل شما کلی فحش دادم-_-
اگه بلد باشم آدرس می دم ولی اگه ذره ای شک کنم میگم بلد نیستم
یه بار یکی تو خیابون فرمانداری ادرس فرمانداری رو ازم پرسید، نمیدونم چی شد که فکر کردم کنار شهرداریه و آدرس خیابون جلویی رو دادم:/ بعدش کلی عذاب وجدان داشتم که چرا حواسم رو جمع نکردم.
مگه مجبورین ادرس بدین؟
مقاومت در برابر آدرس ندادن خییلی سخته 😁
من به چشم خودم دیدم یارو اومد آدرس ازم پرسید فک کردم بچه ام نمیفهمم دو قدم رفت اونور تر از یکی دیگه پرسید اونم دقیقا آدرس منو گفت :/
از این موارد اینقدر دیدم
خب اگر اعتماد نداشتی از اول نمیپرسیدی 
یاد اوایل که اومده بودم تهران افتادم. چارتا خیابون بلد بودم و سعی میکردم هر آدرسیو به همونا مربوط کنم کم نیارم :))
آی هجده سالگی... :|
اون قسمت آی هجده سالگی منو کشت 
یعنی کشت هاااا
من یادم نمیاد معمولا هیچ آدرسی رو :)! 
دم خونمون هم انقدر پیچیده بود خیابونا که به هرکی آدرس میدادم حتی اگه درستم بود میدونستم گم میشه
من یکمی در بیان میدون و چهارراه ها مشکل دارم
چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من به طور پیش فرض روی "نمیدونم" تنظیم شدم:/
کلا پاک کنیم صورت مسئله را
منم اینطوری هستم.
خوش اومدی به جمع ما پس 😁
من که این مشکل رو ندارم :)
خداروشکر
من هر بار بعد از گفتن آدرسی که بلدم، کلی با خودم فکر می‌کنم که چرا اینطوری گفتم کاش بهتر می‌گفتم نکنه بره گم بشه :/
آخه هر کسی آدرس میپرسه خیلی عجله داره
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">