آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 172

من واقعا نمیدونم چرا مامانا وقتی ساندویچ درست میکنن قشنگ نیم ساعت از اول و آخرش رو باید تو زمین خاکی بازی کنی تا اون وسط مسطا برسی به زمین چمن ( اونم چه چمنی، پر از خالی )

نکته ی دوم اینکه چرا هر وقت سیب زمینی سرخ کرده درست میکنن همیشه میگن ناخونک نزن کمه.

خب اگر کمه چرا زیاد درست نمیکنی ها؟

این مسئولین کِی میخوان به این مورد رسیدگی کنن؟

والا من ساندویچ میگیرم داره منفجر میشه 😂😂


سلام. خوبین آقای تیچر؟ یادش بخیر بهتون میگفتم تیچر. عمر عجب میگذره...
مادر است دیگر خخ
این سوالا جواب نداره که
برا اولی باید بگم که من الانم مامانم برام لقمه میگیره و باخودم میبرم مدرسه و با بچه ها ساعت اول میخوریم تو کلاس و دقیقا باید ریاضت ها بکشم تا میرسم به اصل کاری و مامانمم توجیهی نداره براش و هربارم همینطوری درست میکنه (در پرانتز بگم اینو تو کلاس امتحان کنید محشره؛ یه ربع اول کلاس رو اختصاص بدید به صبحونه یا شیفت ظهر به نهار. ما برای صبحونه یه فلاسک اب جوش و نپتون هم داریم. برا ظهر هم نهار لقمه میبریم با بچه ها و قانونمون هم هر سال اینه که ساده ترین چیز ممکن باشه و بو نداشته باشه و تو کاغذ هم پیچیده بشه که بقیه نبینن. اینجوری از این مطمئن میشم که همه صبحونه و نهار خوردن و انرژی کافی برا کلاس دارن).
در مورد دومی زندگی بدون سیب زمینی سرخ کرده همراه با سس مخصوص زندگی نیس که کلا سیب زمینی عشقه. مامان من کم درست نمیکنه و خیلی کم پیش میاد ناخونک بزنیم چون هر کسی سهمش جداست و جدا براش درست میشه. قانون ما اینطوریه تو ماهیتابه متوسط سهم هر نفر جدا درست میشه چون باید تازه و داغ خورده بشه نه اینکه بره تو یه قابلمه و بعدش همه باهم بخوریم. 
خخ
ایننقدر سر مورد اول غر زدم که مامانم اصلاح شده :)))
والا به خدا:-|
شما تلافی همه اونوقتا سیب زمینی سرخ کن، روش سس و فلفل و اویشن و ... بزن
تلافی همه وقتایی ک نذاشتن بخوری بخور. فقط بعدش تضمین نمیکنم با اون همه چربی سکته ای چیزی نکنین :دی
من یبار یه ماهی تابه سیب زمینی درست کردم و خودم تنهایی خوردم تا انتقام این کم بودن رو بگیرم :))))))))
شنبه ۳ شهریور ۹۷ , ۱۷:۰۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
به مورد دوم تا حالا دقت نکرده بودم 😂😂
😂😂😂چون کالریش زیاده،بخاطر همین کم درست میکنن،نمیزارن بخرید چون میخوان تا به سرمیز برسه،کمتر تر نشه😂
واقعاً باید رسیدگی بشه.
حرف دل بود!
من راهکار میدم
شما ببشورید سیب زمینی .قاچ کنید خرد کنید بعد سرخ کنید..ببینم اونوقت میزاری کسی دست بزنه!
میگن ناخونک نزنیمد
برای اینکه خودشونم ناخونک میزنن خیلی کم میشه اونوقت😂
معمولا من سیب زمینی رو پوست میگیرم و خلال می کنم
موقع پوست گرفتن دائم میگن همین 2 تا بسه. زیاد پوست نگیر
یه ربع بعد؛ دائم میگم کمه. ناخونک نزن!
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۱۵:۰۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالا نه که چون کمه ما هم حرف گوش می‌کنیم:-)
مطمئنم یکسری چیزهایی که الان درک نمیکنیم وقتی خودمون مادر پدر شیم قابل درک میشه مثل همین پست شما یا خاموش کردن کولر توسط پدران عزیز :( :| 
من مامانم معمولا لقمه کره مربا میگرفت و تا رسیدن به زمین های سرخ ترش و شیرین باید یک بیابون طولانی رو طی میکردم استدلالش هم این بود مربا نریزه همه جا کثیف شه
در مورد سیب زمینی ولی :دی مامانم همیشه دو تا ماهیتابه درست میکنن خودشم خیلی ناخنوک میزنه با یکی واقعا امورات نمیگذره :)) 
اون کره مربا رو واقعا فکر کنم برای همه پیش میاد
استدلال هاشونم مثل اینکه همه ی مامانا شبیه هم هستن.
اخیرا مامانا یاد گرفتن یک ماهیتابه سیب زمینی سرخ کرده درست میکنن واسه غذا و یک ماهیتابه هم به صورت چیپسی برای ناخونک زدن :))
مورد اول برای منم سئواله.
ولی مورد دوم چون اگه رو بدن دیگه ول کن نیستیم مجبورن اینجوری دورمون کنن، مثل برادر خودم میاد میگه یه لقمه بردارم تست کنم، لقمه رو که برداشت میبینی نصف ماهیتابه رفته :|
راستی شما پسرها چرا انقدر سیب‌زمینی سرخ کرده دوست دارید؟! ما هم دوست داریما ولی دیگه نه تا این حد :)
نمیدونم والا
فکر کنم رابطه خاصی داره با قورمه سبزی که همه ی مردا دوست دارن.
ج سوال 1:بعلت بودجه کم
ج سوال 2: اصلا وقتی سیب زمینی درست میکنی فقط بایدهمین جمله رُ بگی (جزوقانون های اثبات نشدنیه)
فکر نمیکنم بودجه تاثیر زیادی داشته باشه
:)))
سیب زمینی سرخ کرده رو هرچه قدر درست کنی کمه :/ بعد سرخ کردنشم خیلی طول میکشه ...
جالبه همین سیب زمینی سرخ کرده سردش هم خوشمزه ست :|
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۱۲:۴۵ رضا `پسر از جنس پدر`
مامان ما هم میگه همیشه غذای کم خوش مزه تر میشه به احتمال همان قضیه تو سرخ کردن سیب زمینی ها هم هست که میگن ناخونک نزن کمه
به نظرم دلیل خاصی باید داشته باشه که کم ( شایدم به اندازه ) درست میکنن تا اگر ناخونک بزنی بگن کمه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">