آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 170

اینقدر هوا گرمه که دارم کم کم وسوسه میشم بگم که زمستون بهتره اما خب به طبع وقتی به سرما و سختی های زمستون هم فکر میکنم به این نتیجه میرسم که ان مع العسر یسرا
زندگی نداریم ک :/
فقط هَوایِ اسفند و فروردین و اردیبهشت و مهر و آبان خوبه :|
سلام باحال بود به خصوص تلمیحش
توی تابستون امسال ادم همیجوری که روی مبل هم میشینه از سروکولش عرق میریزه...خدای به نونواهای ما صبرعطابفرما!
منم زمستونو دوس ندارم...اما گرما هم طاقتفرسا شده
واسه من زمستون خوبه :)
سخن گفتی و دُر سفتی ! :)

خدایی زمستون بهتره....خدایااااااا زمستون :)
فقط زمستون :)

من زمستون ترجیح میدم گرما عصبیم میکنه:|
من هر وقت زمستون دیگه خیلی سردم می‌شه چشمام رو می‌بندم می‌گم فکر کن تابستونه. -__- بعد چشمام رو باز می‌کنم می‌گم چقدر من این سرما رو دوست دارم! ^_^
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۲۰:۴۱ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
با تموم سختی هاش بازم تابستون بهتره بنظرم 
تابستون یه چیزیش که خوبه 
اینه که سرماخوردگی نداره :))

وگرنه از بقیه لحاظ زمستون یه چیز دیگس
لباس میشه رو هم پوشید و گرم شد این تابستون رو نمیشه کاریش کرد از یه جایی به بعد
من چون به شدت از گرما متنفرم زمستون رو ترجیح میدم!
شما آقای سه نقطه دفترچه یادداشت آبی هستین؟
بپذیرید که هیچ فصلی پاییز نمیشه :)
منم زمستون رو بخاطر خنک بودنش دوست دارم امــــــا تاریکیش رو نه 
دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ای بابا چرا مقاومت می کنین؟! زمستون به اون سفیدی و ماهی!
البته زمستون واسه همه ماه نیست متاسفانه:-(
درد ما گفتی !
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">