آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 168

من واقعا نمیدونم چه حکمتیه که این هندزفری اینقدر گره میخوره، از اون طرف یک حکمت دیگه ای هم جدیدا مد شده که سیم شارژر هی فرت و فرت پاره میشه.
از همین تریبون اعلام میکنم حتما این خارجکی ها دست به دامن این چشم بادومی ها شدن که برای کاهش هزینه هاشون جنس بنجول رو تحویل مردم بدن وگرنه این حجم از تخریب و مقاومت از جانب هندزفری و سیم شارژر در نوع خودش بی نظیره واقعا
با افتخار دنبال شدید:)
منم این مشکلات رو دارم یه گوشى خریدم با ده تا شارژر و فعلا دو تا همدزفرى خدا تهشو بخیر کنه:)
سیم شارژر من که یکی دو سالی هست پوکیده با شارژر بقیه شارژ میکنم گوشیمو:دی
لذت گوش دادن آهنگ با هندزفری هم تو همون باز کردن گره هاشه!
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۱ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
وضعیت من جوریه که اگه 2ماه2ماه شارژر نخرم معدم متعجب میشه اصلا
برای سیم شارژرتون محافظ بخرید منم این مشکل رو داشتم اینجوری حل شد
کاملا درسته!
دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۸ مهندس رضا عباسی
بله
:-)
دوست داشتین بیاین همو دنبال کنیم.
:)))))))))
والا
شارژرم شکر خدا بعد از 5 سال هنوز سالمه
اما هندزفری خدایی تا الان سه تا خریدم :|
واقعا از این لحاظ هم قراره تحریم شیم؟:|
فکر میکنم به شرکت های خارجی هم فشار اقتصادی اومده و دارن از سر و ته جنس میزنن
دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ , ۰۸:۵۳ مهندس رضا عباسی
من پاره نسده ولی هی دوشاخه شارژرم با وریز اتصالی می کنه.
خب همین دیگه :دی
خیلی عجیبه منم مثل حورا خیلی کم پیش میاد هندزفریم گره بخوره :؟
شاید هندزفری شما زیادی حرف گوش کنه
به به ، مبارکه تم جدید :-)
قربانت دکتر جان
البته هنوز زیاد مونده با اون چیزی که میخوام ولی چون وقتش نیست دیگه به همین مقدار بسنده میکنیم :دی
جالب اینه هندزفریمو کار دارم گره داره الان یه هفته بالا رو تختمه،بدون کوچیکترین گرهی
شارژ ها هم اینجا تا مادامی که دست داداشم نیوفتن سالمن:|
:دی
پس صاحب هندزفری زیادی صاحب مدارا کننده ای هستش :دی
دقیقا
والا
اخ گل گفتی!
:دی
يكشنبه ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هندزفری من گره نمیخوره:/ راضیم ازش!
به به چه هندزفری جالب انگیزناکی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">