آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 165

به نظرم افطاری یکی از قشنگ ترین بخش های ماه رمضان هستش.
اینکه آدم ها دور سفره ی مهمونی خدا، کنار هم میشینن واقعا زیباست.
اوهوم ^_^
الان نه...اگه ظهر خونده بودم قطعا زیبا بود....الان خیلی شام خوردم :)
بسیار عالی ... سپاس .
اصلا هرچی جلوتر میریم ماه رمضون ها دیگه بهم نمی چسبه، یادش بخیر بچه تر که بودیم اصلا ماه رمضون یه بوی خاصی داشت همه تو اون ماه یه طور دیگه بودن، توی کوچه ها یه بویی می پیچید، صدای ربنا می اومد همه در این ماه عزیز گذشت بیشتری داشتند و باهم بهتر برخورد می کردند. اما امروزه به نظرم یجور تظاهر و عادت شده. 


همیشه هم رنگینه
خصوصا اگر مهمان باشی نه میزبان
به نظر من پر رونق ترین سفره هر خونه ست
حتی اونایی که روزه نمیگیرن هم سعی میکنن مهمونی افطاری رو بدن حتما
واقعا دلچسبه
واقعا، خیلی خوبه
بخصوص وقتی روزه باشی
آخ آخ آخ
جریان چیه امسال همه تحریم کردن افطاریو؟:|چرا هیچکس دعوت نمیکنه؟:|
تازه زنگ زدم دوستم گفتم من میخوام بیام خونت افطاری گفت بزار بعد شبای قدر..دلم فقط به همون خوشه:|
ما که به یک افطاری ساده هم قانعیم
اوهوم...
ولی انقد که همه حواسشون به خوردنه هیشکی حواسش به دوروبریاش نیس...خخخ
نه اینطوریام نیست
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">