آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 156

به شخصه بنا به دلایلی با فیلترینگ تلگرام به شدت موافق هستم.

- که البته بیشتر در کنار خانواده بودن جزو این دلایل نیست -


ممنون میشم نظراتتون رو باهام در میون بزارید

آه بله ، سپاس .....
راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ....
من به عنوانِ دانشجویی که همه ی هماهنگیای آزمایشگاه و پایاننامه 
رد و بدل سوالای امتحان
و جواباشون
تو تلگرام انجام میشه مخالفم
البته بعدا موافقم :)
خب استفاده ی عموم مردم از تلگرام اینطور نیست.
منظور کلیت استفاده و موارد مصرف این چنینی بودش.

سلام آقای سه نقطه ... :)
بله به نظر من هم تلگرام آسیب زده به خیلی از چیز ها ، به این دلیل که الان تولید محتوا رفته در تلگرام ، خیلی از وبلاگ ها و سایت ها تعطیل کردن و رفتن تو تلگرام فعالیت می کنن و این اصلا خوب نیست ، به نطر من پیام رسان ها باید فقط برای ارتباط استفاده بشه نه تولید محتوا !!!
نظر شما چیه آقای 3 نقطه ؟! ...
البته نظر من هم موافق با نظر شماست.
وب فارسی به کلی داره نابود میشه از این نظر که الان وبسایت های مرجع در یک موضوع خاص هم با شروع به کارشون سعی می کنن اپلیکیشن های موبایلی رو هم بزنن و یا در شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک و تویتر و اینستاگرام هم فعالیت داشته باشند و به نظر من این موضوع با نفس وبمستری متناسب نیست.
البته نباید از این موضوع هم غافل بود که باید با بازدیدکننده همراه بود و نه اینکه اون ها رو به زور به سمت خودمون کشید.
دوست دارم دلیل شما رو هم بدونم. میشه؟
با اینکه الان رفع فیلتر شده باید بگم من یه مخالفِ با فیلتر کردن شبکه هایی مثل تلگرامم چرا؟
چون با این کار صورت مسئله رو پاک میکنن فقط.
فیلتر که شد کسایی که قبلا با فیلترشکن آشنایی هم نداشتن حتی. و به لطف اون به جز رفع فیلتر تلگرام و امثالهم به چیزهایی که نباید هم دسترسی پیدا کردن!
خب ببینید، موضوع فقط تلگرام نیست.
الان تلگرام دسترسی به یکسری موارد رو راحت تر کرده ( اخبار )
اما از یه جهت دیگه مردم رو سردرگم کرده، افرادی که می تونستن با گذر زمان با اینترنت و وب فارسی و وبگردی به روش دیگری آشنا بشند اولین استفاده شون شد تلگرام و اگر ازشون بپرسی اینترنت چیه سریعا میگن تلگرام.
منم با فیلتر شدن و پاک کردن صورت مسئله زیاد موافق نیستم اما اگر بشه یک نمونه برابر و یا بهتر از این اپلیکیشن ها رو به صورت داخلی ساخت خیلی عالی میشه.
چرا که الان اگه شما از یک فرد شکایت داشته باشی که مثلا اطلاعات تون رو سرقت کرده ( چه در تلگرام و چه در اینستاگرام) دستتون به کجا بنده؟ آیا می تونید بفهمید اون فرد چه کسی بوده؟
آیا مدیریت تلگرام این دسترسی رو میده که بفهمیم اون فرد کی بوده؟
باید به این موارد هم توجه داشت.
فیلترینگ یعنی استبداد
در کشوری که دموکراسی حاکمه مردم باید انتخاب کنن چی درسته و چی غلط :)
البته تا وقتی که مردم خودشون متوجه باشن دارن از چه استفاده میکنن.
وقتی اطلاعات کافی در مورد چیزی نداری مطمئنا میری از کسی که اطلاعات داره میپرسی
همیشه هم قدرت اختیار به نظرم درست نیست و در مواردی گوش دادن به راهنماها به نفع مون هستش
کلا به هر نوع فیلتری مخالفم ... این راه انسان کردن آدمها نیست. 
فیلتر کردن برای چی؟
آیا فیلتر کردن که ما دسترسی نداشته باشیم؟
فیلتر کردن که اونا دسترسی شون قطع بشه؟
به نظرم قطع دسترسی کسانی که با مخالف ن اونم در حد اعلا روش درستی هستش.
نه بابا خیلی خوبه هزارتا پیام میدی شارژتم ازبین نمیره
خب نمونه وطنی همین اپلیکشن ها هم هستش.
اون ها هم همین قابلیت رو دارن
چرا دوست داریم از مرغ همسایه که فکر میکنیم غازه استفاده کنیم؟
والا من با فیلترینگ شبکه های اجتماعی مخالف نیستم. با آدمهای استفاده کننده ش کلاً مخالفم. اصن بنظرم یه حجم زیادی از آدمها رو (حتی خودم رو) باید از نت محروم بکنن، بندازن توی قفس، بگن سی تا کتاب بخون ، برو بیرون.
یا طرح بهتر اینکه، هر کتاب که بخونی، سه گیگ اینترنت بی فیلتر! :-)) حتی روزنامه
جدی اً خوب نیست؟!
این طرح هم خیلی خوبه.
افرادی رو میشناسم که اگر هوا رو ازشون بگیری شاید زنده بمونن ولی بدون تلگرام و شبکه های اجتماعی؟ خیر
کاش میشد خودمون رو کنترل کنیم.
همیشه در خیلی از موارد از زندگی مون زدیم تا به سمت چیزی بریم که فکر میکردیم خود زندگیه
ادمای دور و اطرافمون رو از دست دادیم تا با آدمایی از اونور دنیا همراه بشیم.
کلا تلگرام واینستا باید فیلتر بشن .
والا
ظاهرا قراره برای رفع فیلترش رایزنی کنن
الان دیگه برگشتن به روال سابق
مسخره ست به نظرم! وقتی فیلتر شکن قابل دسترسه فقط نارضایتی ملت زیاد میشه از اینکه گاها اذیت میکنه.
البته بستگی داره نگاه ما به این فیلتر کردن ها چجوری باشه
البته فقط بخاطر همیناش موافقما کاری به استفاده مفید دوستان ندارم:)
من نیست با نظر شما موافقم
من خیلی موافقم بعضیا کمتر حرف مفت و تحلیلایو مزخرف درحد شعور خودشون میزنن:دی
تاهمین حد غلیظ

من تلگرام نداشتم و ندارم...
اما دیدم چه ادمای پرت بیسواد درحد سیکل درحد دکتری اظهارنظر و نطق میکنن تلگرام
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۲۰:۰۰ دریا _ گاه نوشته های من
من به شدت مخالف فیلتر هستم بیشتر کارهامو تلگرامی انجام می دادم امشب هر کاری کردم  با فیلترشکن وصل نشد کارام مونده الانم ناراحتم  :((
خب همیشه پلن بی باید داشت
در این دورانی که می‌گذرونیم، فیلتر کردن تلگرام موجب جلوگیری از هجمه‌ها و انتشار اخبار کذب نمیشه. راه‌حل‌های مفصل‌تر و موثرتری رو از نهادهای فرهنگی و یا حتی نهادهای امنیتی انتظار دارم. فیلتر، با فی.ل.تر ش.کن به‌راحتی قابل دور زدن هست! در ضمن باعث جلب توجه بیش‌تر هم میشه که ملت رو کنجکاو به خوندن اخبار کذبی می‌کنه که ناخودآگاه تاثیرگذارن. همونطور که شاهد بودیم فیلتر جوابگو نبوده و نیست و صرفاً باعث بی‌اعتمادی بیش از پیش مردم میشه.
البته همون فیلتر شکن رو هم میشه به راحتی از کار انداخت

من هم موافقم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">