آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


کمپین کتابخانه امید



جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه، کار روزانه اش باشد.| سقراط
بسیاری از ما آنقدر تمکن مالی نداریم که بتوانیم زندگی تک تک افراد مناطق روستایی را تغییر دهیم و شادی را به دانش آموزان مناطق روستایی هدیه دهیم ولی گاهی میتوانیم با داشته هامون آینده ی بهتری را برای دیگران رقم بزنیم. 
کمپین کتابخانه ی امید تلاش دارد تا برای مدرسه ای در یک منطقه ی روستایی یک کتابخانه دایر کند و باعث پیوند دانش آموزان با کتاب و تقویت فرهنگ کتابخوانی شود. 

+ پیروی سوال جمع بسیاری از دوستان در پیلم خصوصی در رابطه با محل دایر کردن کتابخانه و متولی آن باید عرض کنم، بنده معلم یک مدرسه در یک منطقه روستایی هستم و کتابخانه قرار است در آن مدرسه دایر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر مربوط به مدرسه صفحه مجازی   roze.aval    را در اینستاگرام مشاهده کنید.
پیوستن به کمپین: 
شما به روش های مختلفی میتوانید در این طرح شرکت کنید 
- ارسال کتاب متناسب با سن دانش آموزان مقطع ابتدایی
- کمک مالی به جهت خرید کتاب و ساخت کتابخانه
- انتشار این مطلب و یا پست کردن مطلبی مرتبط با کمپین


حامیان کمپین در بلاگ تا این لحظه:
ارتباط با ما:
تلگرام: @im_connecting 

:)) منم پست میکنم..
سلام 
من اینستاگرام ندارم ولی میتونم بپرسم اسم روستا و شهر رو میتونین بگین ؟
ممنونم. 

از من کمک خاصی برنمیاد.دعا میکنم خوب پیش بره :)
http://mehr2kht69.blog.ir/1395/09/14/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA
پیوستم و پیشنهاد دادم :)
سلام، خیلی خوبه :)
من هم کمپین رو معرفی کردم و پوستری براش زدم، اگه دوست داشتین میتونین استفاده کنین ;-)
جالبه اما خب میشه بیشتر توضیح بدید ؟
کمپینتونو معرفی کردم :)
دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۲۱:۲۱ کلنگ همساده پسر
اگر وقت کنم خیلی هم خوشحال میشم.
درست و کاملتر توضیح میدادی، 
متولی این داستان کیه؟ کمکها به کجا میره؟ کی اینکارو انجام میده؟
چ کمپین زیبایی😃منم شرکت میکنم
به کمپین پیوستم و به خوانندگان عزیزمم پیشنهاد دادم.
ممنون برای اطلاع رسانی :)
منم می پیوندم عصری حتما پستشو میذارم
دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۱۲:۲۷ آقای سر به هوا ...
من هم میپیوندم و تا چند روز آینده پستشو ارسال میکنم و کمک مالی میکنم .
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">