آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 92

شخصا شخصیت مزخرفی دارم و همیشه هم ازش متنفر بودم. یکی از خصوصیات مزخرف این شخصیت بخشیدن آدماست. هر کسی هر حرفی دلش بخواد بهم میزنه ، هر کاری بخواد میکنه و باز من عین سابق باهاش رفتار میکنم ‌. 
#با_دیگران_عین_خودشان_رفتار_کنیم
شخصیت منم همینه:/
با دیگران به اندازه ی بزرگی روح خود رفتار کنیم
بخشندگی از بزرگی روحه 
من اگه کینه به دل بگیرم دیگه فاتحه... 
ولی خب تاحالا یه نفر موفق شده به این درجه برسه :)) 
ببخشش خوبی ولی همیشه هم اثر نداره...گاهی نباید بخشید.
یاعلی
اشتباهه که با هر کسی مثل خودش رفتار کنی. 
خیلی بهش فکر کردم قبلا و واقعا نتیجه درست همینه
پس همینطوری بمون
جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۴:۲۳ آقای سر به هوا ...
بر عکس من که یکی از چشمم بیافته خدا هم وساطط کنه اوضاع درست نمیشه :->
فکر نمیکنم بد باشه ! 
یعنی در زاویه ای که من الان دارم نگاه میکنم ، حداقل اینه که خودت رو اذیت نمی کنی
من نمی تونم مث خودشون رفتار کنم. ولی طرفو کم محل می کنم و رابطه مو باهاش به حداقل میرسونم
 خوب بدم نیست چون بخشش خیلی خوبه .
منم همینم البته از نوع موقتش
جاش که برسه تلافی میکنم
انقد هربار بعد این حرفا گفتم مهم نیست..عیبی نداره..که دیگه نمیدونم چیه خودم برام مهمه..اصلا اگه میگم ناراحت نیستم ازت پس اسم حسی که دارم چیه بعد اون رفتارو اون حرفا..
منم همینم :(
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">