آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 87

وقتی بعد از یه هفته بی آنتنی موبایل و عدم دسترسی به نت و نبود تلویزیون برمیگردی خونه، اون وقته که میگی هیچ جایی خونه خود آدم نمیشه . 
دلم برای یه نفر تنگ شده
شبا وای فایتون میاد تو کانکشن تبلتم حس نزدیک بودن میده.
یه جمله هم باید شاعر ها اضافه کنن:وای فایت را خاموش کن، مبادا یکی اینجا دلتنگ شود و تو در جواب کامنت ملت بگویی بعید است.
وای فای لو دهنده 
یه دمنوش بخور، حس میکنم دلت درد میکنه اشتباها فکر میکنی دلتنگ شدی، چون واقعا دور از ذهن ه یه خورده 
+ پست رمزدار
نمیدونم چرا حس میکنم خیلی نزدیکی
چون نزدیکم 
زندگیِ اونجوری احتمالا کلی وقت اضافه تر به آدم میده...دلم میخواد تجربه‌ش کنم:)
دلتنگیتون ناپایدار:)
دلتنگی همچنان پایدار
به به آقا معلم :)))

به آقااااااااا
لآمصب اون دلتنگی ِ خیلی بده :| همش ی طرف ، اونم ی ِ طرف ! 
هوم دقیقا
هیچ جاخونه آدم نمیشه.....................
امیدوارم دل به دل راه داشته باشه اونم دلش براتون تنگ شده باشه:)
بعیده
عجب جایی بوده حال میده برای درس خوندن:)
دلتنگی خر است.

واقعا هیچ جا  خونه نمیشه
منم تجربه شما رو داشتم :))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">