آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


Number 86

ظهر اومدم بنویسم سالار عقیلی اومده بود دورهمی و یه قطعه اجرا کرد که خیلی به دلم نشست که گوشی باتریش تموم شد ، حالا که اومدم دوباره بنویسم خندوانه اینبار حجت اشرف زاده رو به عنوان مهمون دعوت کرده بود و الانم رضا صادقی 
............................
سالار عقیلی 
دریا از یاد تو پریشان است  ؛ عاشق شو زیرا عاشق انسان است 
حجت اشرف زاده 
تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی  ؛ اندوه بزرگیست زمانی که نباشی 
رضا صادقی
- واسه عشقای تو خالی ساده مردن واسه چی 
- یه دم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم  ؛ نگاه دریایی تو ابیه روی اتیشم  

عالین همشوووون
چقدر دیر حالا من این پست رو دیدم!
ولی برنامه رضا صادقی رو چند دقه اشو دیدم :))))
ماه و ماهی  ش خیلی قشنگه پیشوازمه
هیچ کدومشونو ندیدم:دی
ولی همشون خیلی خوبن...دوستشون میداریم!:)
ندیدم چون شبکه ی نسیم نداریم
اما شعر حجت اشرف زاده خیلی به دلم نشست.
ممنونم
یاعلی
آهان.
خب اشرف زاده یبار دور همی هم اومده بود به منچه:دی
دیشب هم رضا صادقی خندوانه بود. کلی خندیدیم!
رضا صادقی خیلی با احساس بود ، بر خلاف تصورات قبلیم بود 
دور همی حجت اشرف زاده رو خیلی وقت پیش دعوت کرده بودا! تکراری نبود اینکه دیدی؟ ماهی رو هم خوند!

خندوانه اشرف زاده ، دورهمی سالار عقیلی پسر گل :دی
آهنگ ماه وماهی خیلی دلنشینه .
سالار عقیلی معرکه بود
چه خوش شانسی تو
هردوشو دوست دارم:)
آره منم دیدمش خیلی ازآهنگاش خوشمم اومدددد
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">