آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 80

خیلی کاروان المپیک 2016 رو درک میکنم، چرا که میدونم برای آماده شدن برای این رقابت بزرگ چقدر تلاش کردن و چه زجرهایی کشیدن.

#المپیک_سازگاری_کن
---------------
همیشه از رمزدار بودن پست های بلاگرها عاصی بودم و فکرشو نمیکردم خودم روزی به این بلای آسمانی دچار بشم که پستی رو رمزدار نشر بدم.

هیییییییییییی

برابعضیاشون خیلی دلم سوخت مثل فرزان آشورزاده وبهداد سلیمی

جمعه ۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۰ یا فاطمة الزهراء
خدا بگم چیکارشون کنه :|
سر کاری که با بهداد کردن خیلی حالم گرفته شد
لعنت ب بی عدالتی :(
امسال هم مثل هر سال پر از ناداوری ها و بی عدالتی بود.
همه به شدت ناراحت شدن.
یاعلی
لعنت به ناداوری ...
واقعا خیلی حیف شد .
کلا علاقه ای ندارم و دنبال نمیکنم..
اما از نظر یه هم وطن دلم سوخت واسه هدر رفتن تلاشاشون
دقیقا منم حس میکنم کم کم باید یه سری چیزها رمز دار بشه و اصلا هم خوشم نمیاد :|
ببینید، باید هم قدردان بود که زحمتکشیدند وهم منتقد بود که ضعیف ترین عملکرد ها رو داشتند. 
ن.ک به:
http://www.entekhab.ir/fa/news/286886/%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D8%AD%D9%82-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF
مثلا فرزاد عاشوری تو ثانیه اخر ! :/ دیگه زیادی ساده گرفتن انگار !
بعضیاشون گناه داشتن!
ولی بعضیام انگار اومده بودن تفریح!
آخه همون بازی اول خب؟

خیلی در حق سلیمی نامردی شد
وای 
الان تکواندو چقدر حیف شد... :((
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">