آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 78

چی میتونه تلخ تر از این باشه که یه نفر بیاد برات این کامنت رو بزاره (کسی که فکر میکردی یه روزی میتونی همه چیزتو باهاش تقسیم کنی): بهرحال همونقدر که پارسال از شنیدن موفقیتت خوشحال شدم امسال هم همونقدر از شکستت خوشحال شدم، و البته از شکست کسایی که راهنماشون تو بودی.
-----------------------
من تو زندگیم خیلی اشتباه کردم، خیلی جاها بر اثر بی تجربه گی سخت صدمه دیدم و حتی بدترین ضربه ها رو خوردم، خیلی جاها اینقدر ضعیف بودم که شاید در ظاهر نشونه های ضعف در وجودم نبوده باشه ولی از درون همیشه یه لکه ی دردناک داشتم ولی هیچوقت از شکست کسی خوشحال نشدم.
 پست بعدی با رمز 3 حرفی ...!
از هر دس بدی از همون دس پس میگیری! قدیمیا میفرمای
ند!
هیچوقت شکست کسی خوشحالم نکرده...
به نظرم دشمن بودن هم مرام خودشو داره! ادم نباید یه سری خط قرمزای وجدانی رو رد کنه:(
چه آدمی بوده! :/// بهشون توجه نکنین! معمولاً آدمایِ حسود اینجوری حرف میزنن ...
من باهمه ی نظرها موافقم چون همون حرفایی هستند که میخواستم بگم
چه حس بدی پیدا میکنه ادم.
ما ادمها باید به کجا برسیم که از شکست بقیه خوشحال بشیم.
هی...
یاعلی
يكشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۰۴ آقای سر به هوا ...
چقدر دردناک ...
چ پست تلخی! چ اتفاق تلخی در واقع :(  :(

ناراحت نباش آقای تیچر، هستی ها! ولی از خودت دور کن هر چی ناراحتی و غم هست. تا ابد خدا هست. تو میدونی ابد کجاست؟؟؟
پس بسپر ب خدا و  بگو ب درک و زندگی کن. خوب زندگی کن 
تو مسیول رفتار و گفتار اون آدم نیستی. اما میوه خودت و زندگی خودتی. خوب زندگی کن ک توی 60 سالگی نگی جوونیم چقدر بیهوده غصه خوردن


مامانم میگه اگه طرف مقابلت دشمنت باشه وجونتو خواسته باشه بگیره نباید ازشکستش خوشحال بشی چه بسا که فردا هم تو توی اون حس و حال قرار میگیری.
خوشحالی ازشکست کسی برام اصلامعنانداره-تاشده گریه ام کردم
این پست هم با اینکه عمومی بود ولی بدجوری رمزی بود!:))
شکست کلا خیلی بده نمیتونی از شکست کسی خوشحال شی هیچوقت.درضاهر میگی اما ته ته های دلت خوشحالی براش میدونم
رمزو بدید به من حتما
شکست کلا خیلی بده نمیتونی از شکست کسی خوشحال شی هیچوقت.درضاهر میگی اما ته ته های دلت خوشحالی براش میدونم
رمزو بدید به من حتما
يكشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۳ احسان صادقی یزدان آباد
نمیشه قضاوت کرد 
ولی حداقل از برخی خوشحال شدنامون چیزی ب زبون نیاریم بهتره
این به نظرم نشون دهنده اوج ضعف آدم هست که از شکست کسی خوشحال بشه...
و اینجوری تمام سعیشو بکنه گند بزنه به حال آدم :(
برو سجده شکر به جای بیار پس که چیزی رو باهاش تقسیم نکردی.
کسی که از شکستت خوسحال باشه! چقدر دیگه میشه دشمن بود؟ و چقدر میشه کینه به دل داشت؟

خوشحالی از شکست کسی اوج حقارته به نظرم!
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵ , ۱۸:۱۸ مَهسا هَسدَم ツ.
هیچوقت از شکست کسی خوشحال نشدم

این عالیه :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">