آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 75

یه تی شرت خریدم سفید رنگ، آوردم خونه مامان گفت چرا سفید خریدی و مشکی نگرفتی. بعد از ظهرش برای داداشم یه تی شرت مشکی گرفتیم، آوردیم خونه مامان گفت چرا مشکی خریدین؟ 

#مامانای_مردم
مامان من هم داخل اون هشتگ حساب میشه.
آخ آخ آخ
حرف دل ما رو زدی!!! :)))

من تو خرید میوه این مشکل رو دارم!
همه ی مامانا همین ان...اصلا مامانا همینجور که گیر میدن خوبن:))))یه روز گیر ندن یعنی قطعا و حکما و حتما یه چیزیشونه!!!
مادراست دیگر
مطمئنم دلیل قامع کننده ای داره :))
خوبی تیچر؟
کلا من بگم ماست سفیده مامانم عقیدش این میشه که نه ماست سیاهه تو چشات خوب نمیبینه :/
ااا په همه مامانا مثه همن
:))) عشقن ولی عجیبن !
مامانا عشقن ^_^
خخخخخخخخخخخ
 چ مامان جالبی! 
خخخ

خخخخ

ببخشید درگیری نداره؟؟؟؟

خخخخخخ...
لابد برای شما مشکی و برای برادرتون سفید میپسندن خب خخخخ

مامانا عشقن عششششششق=)
:))))))))
مامان است دیگر
راه نداره با هم مبادله کنین؟ :))))
چ جذاب!
من بدون مامان جذعت خرید ندارم:|
مامانا گاهی خوششون میاد الکی گیر بدن:/
خخخخخخخخخ مامان دیگه
:دی
صولتی میخریدین ^_^

خخخخخخخخ
صولتی میخریدم میگفت ، صولتی یواش میخواستم :))))
خخخخ مامان من هم بیشتر اوقات اینجوریه تا خودش نبینه و ازش خوشش نیاد قبول نمی کنه
احتمالا رنگ برای مامانا مهم نیست، اعمال نظر و نفوذ مهمه
:))))))
خب بنده خدا درواقع منظورش این بوده چرا منو نبردید نظر بدم.

فکر کنم دقیقا همین منظورش بوده :))
مامان ها همیشه همین طورن.:)
تنها نیستین :)
یاعلی
مامان هان دیگه :دی
هه
جالب بود
والا
خخخخخخخخخخخ
:دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">