آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 73

وقتی یه مدت خیلی زیاد برای یه مجموعه کار برنامه ریزی میکنی و به خیال خودت تمام برنامه ریزی هاتم درسته، ولی ناغافل میبینی آخ، نتیجه اون چیزی نشد که دلت میخواست بشه. 

#حس_و_حال_شکست_زودهنگام

نا اُمید نباشین :)
شکستو دوس دارم چون بعدش پیروزیه
دقیقا یک ماه پیش تجربه کردم ..!
بیخیال ...
گذشت ..! از نو ، با قدرت
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۵:۳۲ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
اره همین جوریه
شکست مقدمه پیروزیه دادا.
باید امید داشته باشی
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۰ علی رحمانی پور
فقط امید
من هر دفعه برنامه ریزی کردم نتونستم انجامش بدم
سر همین بی خیال برنامه ریزی شدم
مثلا امسال که کنکور داشتم یه برنامه کلی داشتم .... هروقت میشد حس داشتم درس میخوندم

امیدوارم کارات رو بتونی زودتر انجام بدی
واقعا حس بدی داره
طبیعیه...
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۸ سکوتـــــــــ پاییزی
یاد گرفتم هر شکستی  ، یه پله برای رسیدن به خواسته هام میشه..شکست خوبه چون خیلی چیزها از این شکست میتونی یاد بگیری .. هر چند این شکستها خیلی بی رحمانه باشه
خیلی حس بدیه!
:(
من واسه هر کاری نقشه و برنامه ریزی میکنم خراب میشه.
الان ترجیح میدم یه دفعه ای بزنم به دل کار.
یاعلی
حالم خراب شد اینو خوندم ، چون منم اینجوریم ... :(
تجربه کردم همین چندوقت:(
شکست خوردی یا حس شکست رو داری؟
جفتش رو میشه درست کرد اما دومی خیلی بد تره...
درسته اونطور که مبخوای نمیشه ولی همینم خودش برای شروع خوبه.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">