آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 72

هر وقت دلم میگیره ، یه نگاه میکنم به آسمون ، اخه میدونم همه جای دنیا آسمون همینه و اگر سهمم از زمین کم بوده ، میتونم همه آسمون رو واسه خودم داشته باشم

کلن متناتونو دوست دارم.
ممنون از انتشار اونها.
آرامش عجیبی داره آبی آسمون


عالیه، آسمون کلا قشنگه چه تو روز، چه تو شب
هرکسی این ادعا را دارد کخ: آسمان مال من است!
همین چیزای سادست که دور و اطرافمونه و باعث آرامش،اما ما فراموششون کردیم
آرامش عجیبی داره آبی آسمون
666 روزگیه وبتون تبریک:))))))
آسمون و همه ستاره هاش !:)
آسمان مال من است...

چه قشنگه این پست...حس خوبی میده :)
چه جالب
طرزبفکرت منو کشته...
اسمونم آسمونای قدیم ! شمال ابیه ، تهران خاکستریه ، اهواز خاکیه و ...
شنبه ۲۶ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۲ ساتیا سخی پور
بالاخره ما ادما یه جوری و به یه نحوی خودمونو راضی می کنیم
دنبال شدید :)
رنگی آرامش بخش تر از آبیِ آسمون هم مگه داریم ؟ :)

#آسمان_مال_من_است

number بندی کردنت توی حلق دشمن
فکرخوبیه:)
منم همین کارو میکنم اونقدر آرامش بخشه :)
هروقت دلت گرفت فقط با اونی که اون بالاست دردودل کن وتوکلت فقط به خودش باشه.
جمعه ۲۵ تیر ۹۵ , ۲۱:۰۴ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
قشنگ بود
جمعه ۲۵ تیر ۹۵ , ۲۱:۰۲ طاهاعیان خوشمزه :)
یه آسمون آبی سقف اتاق منه :))
آسمان مال من است :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">