آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 69

مثل آدمی شدم که دوست دارم به هر چیزی چنگ بزنم که فقط خودمو همینجایی که هستم نگه دارم.

نمیخوام بشکنم

نمیخوام کم بیارم

نمیخوام بیخیال بشم

نمیخوام زندگی من و هرجایی دلش میخواد بکشونه.

میخوام همین جایی که هستم باشم.

سخت اما شیرین ...چطور؟
:دی
همینطوری
نمیدونم، شایدم یه وقتایی ادم باید بشکنه تا بتونه از نو شروع کنه
(شعار نیست دقیقا حال این روزامه)
امیدوارم موفق باشید و هرچی بهتره براتون رقم بخوره
شاید، و البته خودمم معتقدم باید اینطوری باشه
ممنون :)

 for U +    :)
تنکیو
قدرت زیادی میخاد و ما میتونیم این قدرت رو درونمون پیدا کنیم...
یه قطعه موسیقی میتونه به ما قدرتی بده ک خودمون رو قدرتمند کنیم و همه چیز رو همونجوری ک هست نگه داریم:)
شما موفق میشی!من میدونم;)
موسیقی معجزه میکنه
اگه به هدفت رسیده باشی که آره خوب حق داری بگی نمیخوام تغییر کنه وضیعیتم :/
هدف ها همیشه بی پایانن، حتی وقتی به آخرین درجه ی هدفت هم میرسی میخوای بازم پیش بری ولی خوب حرفت درسته و بعضی هدف ها تا یه جاییش میتونه ادم رو از نظر روحی غنی کنه
خیلی قشنگ بود...

چیش قشنگ بود؟
منم گاهی اوقات از این زندگی خسته میشم،اینکه هر جور دوست داره با ما بازی میکنه و کار ماشده فقط مقاومت،مقاومت و باز هم مقاومت....
مقاومت چیز خوبیه ولی نه همیشگیش، همیشگیش باعث فرسایش میشه
شنبه ۱۹ تیر ۹۵ , ۰۱:۵۵ احسان صادقی یزدان آباد
امیدوارم به خواسته هات برسی
و جایی که نیازداری و حس میکنی لایقش هستی بمونی 
محکم و بااراده‌ی خودت...
خیلی ممنون
خودمم سعی دارم خودم باشم نه اون چیزی که بقیه میخوان
ثابت موندن هم خوب نیست. به قول قدیمی ها آب راکد میگنده.
اینم میشه
انشالله که هر چی هست خیر باشه 
ایشالله
برادر سقوط گاهی بیشتر از رکود جواب می‌ده 

جملات شعاری؟ :دی
البته سقوطی که حکم خیز برداشتن داشته باشه :دی
): نمیخوام اینجایی هستم باشم
آخه من فعلا درگیر یه چیزاییم و حس میکنم دارم میافتم و میخوام خودمو فعلا همینجا نگه دارم.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">