آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 68

عید فطرتون مبارک ...

چقدر عاشقانه بود این ماه، چقدر دوست داشتنی بود این ماه، چقدر با عظمت بود این ماه.


جمعه ۱۸ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۲ ابوالفضل مهدوی فر
سلام دوست عزیز
عید شما هم مبارک
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید:
cafe-ketab.blog.ir
موفق و پیروز باشید :)
با کمی تاخیر :
عید شما هم مبارک! 
ماه خوبی بود ولی من با بیماری شدید پشت سر گذاشتمش و هنوز هم درگیرم
عیدتون مبارک:
چهارشنبه ۱۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۰ آقای سر به هوا ...
برای من که ماه خوبی بود خداروشکر ...
عالیه این ماه عالیه
خیلی دوستش دارم
ماه مهربونیه
عیدشمام مبارک
ممنونم، عید شمام مبارک
سلام عیدتون مبارک.
سلام
عید شمام مبارک
ایشالله به برکت این ماه همیشه پیروز باشین
چهارشنبه ۱۶ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۷ احسان صادقی یزدان آباد
عید شماهم مبارک...
مبارک شمام باشه :)
خدا رو شکر که این ماه رو هم پشت سر گزاشتیم ...
خداجونم می دونم شاید تو این ماه کارایی رو کردم که شاید باب میلت نبوده:(
ولی امیدوارم خدا به برکت این ماه همه ی گناهامونو بخشیده باشه...
خدا همه رو میبخشه، کاش آدم ها هم بتونن هم رو ببخشن (که خیلی سخته)
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
عاشق اینم
خیلی ممنون
اخیش:)

کافی شاپا قهوه خونه ها باز میشه:)
فقط غصه شکم :دی
چقدر اشتباه کردم توی این ماه :(
خیلی خوبه که من بعد تصمیم درست گرفته بشه :)
حالا صبر کن شاید هم عید نشد!
:)
:دی
نشد، فردا دوباره پست رو repost میکنم :دی
خیلی خرسندم که زندگی قرار به حالت نرمالش برگرده.
واسه ما که خیلی عالی بود، دیگه به بعضی ها بد گذشته تعمیم ندیم خوبه :دی
دوست ندارم از این ماه دل بکنم :( ، ولی حداقل از سختی روزه
، رها شدیم :)...
عید فطر مبارک ...
بهترین ماهه، همیشه منتظر ماه خوبی هام
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">