آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 65

این روزها دلشوره دارم، دلشوره ای که یه لحظه م ولم نمیکنه.
نمیدونم دلیلش چی میتونه باشه ولی ناخوداگاه دلشوره پیدا میکنم نسبت به هر کار کوچیکی که میخوام انجام بدم.
--------------
سعی کنید به خودتون باور داشته باشید
when there is a wish, there is a way

شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۰۸:۳۵ ساتیا سخی پور
موفق میشی
شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۰۰:۳۵ محمدرضا گلزاری
++++
هم خوبه هم بده
شاید دوست دارید یه چیزی بهتر پیش بره که نگران هستید
من خودم استرس زیاد دارم ولی محل نمیذارم بهتره
موفق باشید
شاید دلشوره نباشه وفکرای بدی باشه که شما دارید ؟

توکلتون به خدا باشه .
به خدا توکل کن
نمی خوام بهت ناامیدی یا ترس تزریق کنم اما من هر وقت دلشوره میگیرم یه اتفاق بد میفته
جمعه ۱۱ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۶ ادریس ساتیاری
ایشالا که چیزی نیست حاجی ...
به خدا توکل کن
بهش میگن دلشوره یهویی :)
جمعه ۱۱ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۰ محمد مهدی امجدیان
در سایه سار الطاف الهی
من قبل از شروع هر  کاری دلشوره عجیبی دارم  ولی بعدش به خواست خدا به آرامش تبدیل میشه  و موفقیت حاصل

ان شاءالله بزودی به آرامش برسین

گاهی نشانه موفقیته

دلشوره داشتن گاهی بد نیست
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">