آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 53

یادمه ابتدایی که بودم برام خیلی مهم بود درس خوندن و شاگرد اول شدن ولی هر چی که به جلوتر اومدیم از حس درس خوندنم کمتر شد طوری که الان حتی حس دانشجو بودن هم ندارم ، چه برسه به اینکه بخوام درس هم بخونم.


#درس_بگیریم_نه_اینکه_درس_بخوانیم

من وقتی دانش آموز بودم به خاطر پرفکت بودن و رقابت و دانشگاه خیلی خیلی میخوندم...
الان فقط به خاطر اینکه استرس دارم ی کم میخونم...ی کم !
تو وقتی دانشجو شدی این حسو پیدا کردی
من الان همچین حسی دارم :\
سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۷ یا فاطمة الزهراء
منم این مشکل رو دارم ولی خانواده ام اصرار دارن که باید بخونم
:-)
اره به خدا
دمت گرم :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">