آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 50

شاید گه گاه کتاب، فیلم و یا حتی موسیقی را ببینید و بشنوید و بعد به خودتان در خلوت بگوید: واااا ، چرا من زودتر این فیلم رو ندیدم؟ چرا این کتاب رو تا به امروز نخوندم؟

این اتفاق مسلما برای شما هم اتفاق افتاده و حس خیلی خوبی هم داشته، ولی چه خوب که ما بتونیم این حس رو برای دیگران به ارمغان بیاریم.

پس شما هم به کمپین #حس_های_گمنام بپیوندید و آنچه را که فکر میکنید نیاز است دیگران نیز تجربه کنند را به اشتراک بگذارید.


موارد قابل توجه:

 - لینک مطالب منتشر شده تان را برایمان ارسال کنید تا در این صفحه به اشتراک گذاشته شود.

 - لطفا آخر پست ارسالی تان را منقش به هشتگ #حس_های_گمنام کنید و به این مطلب ارجاع دهید.

 - خوش باشید.


حس های گمنام شما:

پـامـ ـوک ، حس های گمنام پنبه ای

-  چل تیکه  ، تیکه نوشت 4

- گونه های چال دار ، رکوردار تاریخ سینمای اجتماعی ایران

آقا گل  ، مستر نوبادی یا آقای هیچکس

- من و موهام ، #حس_های_گمنام

- مارپیچ   ،  ترانه "Careless Whisper"

آقا ما الان کتابایی رو که خوندیم رو میتونیم اینجا بگیم قرار بدین؟
ایده خوبیه!
يكشنبه ۶ تیر ۹۵ , ۱۲:۴۶ نیمه سیب سقراطی
خیلی خوب بود ! مخصوصا الان که امتحانات تموم شده و همه دنبال فیلم خوب و کتاب خوب میگردن :) همه رو یادداشت کردم ، ممنون :)
:)
سلام...
من تو دوران نوجوونی رمانی خوندم ک هنوزم ک هنوزه فکر کردن بهش برام شیرینه...
اسمش"آرتمیس فاول" بود...مجموعه داستان های ارتمیس فاول...
ممنون ک ب وبلاگم سر زدید...;-)
سلام کمپین بسیار عالیه ای به راه انداخته ای
من کتاب علل شرایع که نوشته ی شیخ صدوق هست را تازه یافته ام و الان پشیمونم که چرا زود تر پیدایش نکرده ام
سلام 
ممنونم از دعوت شما ...
اگر چیزی باشه حتماً
وااااااااااااااااااااای
مستر نوبادی
من عاشق این فیلمم
نمیدونم چرا انقدر دوسش دارم
خصوصا کارکتر های نیمو و الیس رو خیلی دوس داشتم
مرسی که دوباره منو یاد این فیلم انداختید
واقعا مرسی :)
چه کار جالبی ... بسیار هم عالی

مطلب جدید دارم برای موسیقی شاید یکی از همین حسهایی باشه که گفتید
ممنون میشیم حس شما رو حس کنیم :)
سلام
کمپین بسیار خوبیه.
البته عکس این موضوع این روزها بیشتر صدق میکنه، چه بسیار فیلم ها که از دیدنشون پشیمون شدم، همین امروز از زمانی که برای دیدن یه قسمت از سریال Mr.Robot گذاشتم بسیار پشیمانم، فکر میکنم اینم میتونه بخشی از این کمپین باشه. معرفی کتاب ها و فیلم هایی که ارزش دیدن ندارن و حس خوبی به شما منتقل نمیکنن، میتونه در زمان دوستانمون صرفه جویی کنه.
البته فیلم های زیادی هست که دوست داشته باشم ببینم و لیست کتاب هایی که دوست دارم بخونم بی انتهاست.
به گذاشتن پستی در این مورد فکر میکنم :)
موضوعیت رو خیلی خوب درک کردید ، حتی میشه در زمان دیگران صرفه جویی کرد ، با راهنمایی و پیشنهاد ندیدن یک فیلم ، نخواندن یک کتاب یا .... . تشکر بابت همراهی تان 
شما دعا کن من بتونم پست بزارم! الان که کاملا مخم ارور میده! ولی اگه شد، چشم.
چشم ، ما خودمون محتاج دعاییم 
اگه چیزی داشتم میزارم
اوه اوه! ببخشید ؛ وبلاگا رو با هم اشتباه گرفتم :))))
:دی
منتظریم :دی
باید یکمی فکر کنم ببینم چی رو باید پیشنهاد کرد ..
:)
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۱۸:۳۱ مــــــــ. یــ.مــ
نظرتون رفته بود تو هرزنامه
ای بابا ، این بیان هم که خودش رو مسخره کرده :دی
عضوش شدم ...
ولی کتابی واسه خوندن ندارم :دی تازه مسیری هم وجود نداره که بخوام توش کتاب بخونم :دی
این طرح با اون یکی طرح #تو_مسیر_بخونیم فرق داره هاااااااااا :دی
ممنون از دعوتتون :)
اگه چیزی به ذهنم برسه حتما مینویسم :)
خوشحال میشم مطلبتون رو ببینم :)
موافقم :) و حتما خواهم نوشت :) 
تشکرررررررررر
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۱۲:۵۵ آقای سر به هوا ...
من چرا زودتر تام هنکس رو نشناختم و یا زودتر فیلم فارست گامپ رو ندیدم !
همچنین چرا زودتر با شبکه اجتماعی همسا آشنا نشدم ...
تام هاردی هم خوبه هااااا، اونو شناختی؟
ممنون که دعوتم کردید :))
:دی
سلام چه جالب و خوب کاشکی کامل تر توضیح میدادید
والا فکر کنم یه خورده کامل بودش
هر چیزی که فکر میکنید دیگران نیاز هست بدونن رو در قالب یک پست منتشر کنید.
مثلا اگر فیلمی دیدید که خوشتون اومده، جایی رفتید که جالب بوده، وسیله ای خریدید که کاربرد خوبی داشته یا ... .
کار خیلی خوب و جالبیه:)
با همراهی شما دوستان جالب تر هم میشه :)
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۱۰:۵۲ فرشته ای به نام فائزه خانم .....
موافقم
:)
خوبه ولی حسش نیست:)
چراااا؟
 you are unstoppable
اووه بله موافقم 
مرسیییی
شنبه ۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۵ یا فاطمة الزهراء
من وقتی چادری شدم حس کردم چرا دیر محجبه شدم :( و گرنه جای دیگه از این حسا نداشتم که چرا دیر شده :) 
همین رو در قالب یک پست منتشر کن خوب
حمایت می کنیم
مررررررسی
سعی مییکنم:)
مرسی
من وقتی کتاب بی‌شعوری رو خوندم با خودم گفتم چرا زودتر این کتاب رو نخوندم
حالا میخوام بزارمش تو وبلاگم تا همه دوستان ازش استفاده ببرن
همین رو در قالب یک پست نشر بده
چشم حتما .
سپاس.
تشکر فراوان از شما :)
ما دستمون خالیه
چیزی نداریم :/
بگردید، جوینده یابنده ست
سعی میکنیم.
:)
بله، بله ، تشکر
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">