آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 48

آیا خون پدر و مادر رنگین تر از فرزند است؟ پس چرا وقتی ما یه فیلم زبان اصلی نگاه میکنیم اونا مارو میکشن، ولی وقتی خودشون 10 تا 10 تا قسمت شهرزاد رو پشت سر هم نگاه میکنن ما حق نداریم حرفی بزنیم؟ 

#این_چه_وضعشه؟
شهرزاد رو باید بیست تا بیست تا دید . البته فقط ۲۸ قسمت داره. ضمنا پایه ی دیدن فیلمهای زبان اصلی هستم. اونم تنهایی
28 قسمت داره یا 27 قسمت؟ :دی
خودم که نگاه نمیکنم شهرزاد، چون به قول معروف       -( با روحیه م سازگار نیست)-
یکی از قشنگ ترین فیلم هایی بود که دیدم...:)
حق آب و گل دارن اونا خخخخخخخ
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۶ یا فاطمة الزهراء
من از این مشکلات ندارم شکر خدا
به جز ایام امتحانات کنترل تلویزیون رو من غصب کردم :)) 
کوتاه بیا بابا
آره فک کنم رنگین تره
من که سر همین چیزا تقریبا تلوزیون را بوسیدم گذاشتم کنار، بخدا خفه شدم با سریال شهرزاد و فیلم‌های آبکی کره‌ای.
واااااالاااا
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵ , ۱۴:۴۸ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
:|
اگر کشته شده اید که  خدا رحمتتون کنه.
نکته دیگه اینکه در آینده بچه هامون ده تا ده تا کارتون میبینن!و ما حق نداریم دست به تلوزیون بزنیم:دی
همیشه افراط و تفریط داشتیم :دی
چه وعضشه واقعا
والااااااااااا
تفاوتش میتونه توی نوع فیلم باشه!
ینی الان شما را کشته اند؟؟؟
:/
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵ , ۱۳:۱۶ سیّد محمّد جعاوله
سکوت میکنم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">