آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 42

همیشه از وبلاگ نویسی لذت بردم و اگر گاهی ننوشتم خیلی دلتنگ نوشتن بودم. امروز جا داره یک تشکر فراواااان از دوستان مجازی ام کنم که لطف داشتن و همراه من بودن، آقایون خانوما سیصدتایی شدن وبلاگ تبریک .

#سیصد_همراه
تبریک می گم اگه مایلید مارو دنبال کنید.
تبریک میگم :) 
میگم این کیه که همیشه نپسندیدم میزنه؟ :/ درگیره به نظرم :|
مرسی
معلومه دیگه، شما نظرات رو بخون متوجه میشی کیه
مبارک سه نقطه جون
300تایی شدنتون مبارک:))))))
کاشاالله 300+ خدا بیشتر کنه
ان شاالله کیفیت داشته باشه این عدد :|
مبببببببببببارک
مبارک باشه
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۲۲ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
منم یکی از اون سیصد تام:)
مطمینم بترین دنبال کنندت من بودم
اونکه اره حتما
با این حساب نفر۲۹۸ ام باید من باشم:)
سلام:)
شما 299 هستی
الان شده 301 :))
تبببببببببببریییییییییییییییییککککککککککککک 
:)))))))))))))))))))))
تبریک میگم =))))
امیدوارم همیشه بنویسید و ما هم بخونیم :)
veery good
im so excited
20به هشتاد 200تومن به شما میرسه! 500تومن به بانک خخخخ
ولی خب قبول.
:)
شماره کارت بده مومن
بی نصیب نمیزارمت :)))
قابلی نداشت.
:)))
فقط یا همین الان به کارت بنده 1000تومن واریز میکنی یا قطع همکاری میکنم دوباره بشی+200
:|
ادم در این مواقع هست که دوست و دشمن رو میشناسه :|
واقعا که :دی
بده اون شماره کارت رو :|
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">