آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 41

این روزها هر چی دوندگی میکنم به کارهام برسم بازم خیلی هاش جا میمونه. تازه یک مشکل دیگه هم دارم اینِ که خیلی هاش رو فراموش میکنم. فکر میکنم یکی از ملزوماتی نیاز دارم این روزها، داشتن یک دفترچه ی یادداشت باشه.

منم مشکل شما رو دارم :/
سلام 
فکر خوبیه ، کلی به کاراتون نظم میده !
فکر خوبیه.
من همیشه یه دفترچه ی برنامه ریزی دارم که هیچوقت بهش عمل نمیکنم:/
برنامه ریزی و یادداشت کردن کارهای روزانه خیلی کمک میکنه..
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۳۲ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
مثلا که چی!
با برنامه ریزی درست امکان نداره جابمونه چیزی .
اره باید در دستور کار قرار بگیره این برنامه ریزیه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">